Οι πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή, η κακή στάση του σώματος και έλλειψη σωματικής δραστηριότητας που σημαίνει αδύναμους μυς είναι μερικούς από τους παράγοντες που είναι πιθανό να προκαλέσουν πρόβλημα στη μέση σας. Για να μην την επιβαρύνετε ακολουθήστε μερικές πολύτιμες συμβουλές.   

Φροντίστε να σηκώνεστε και να περπατάτε λίγο στο χώρο κάθε 45 λεπτά αν κάθεστε για πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή για να τεντωθείτε και να κινηθείτε.

Μην αφήνετε το σώμα σας να καμπουριάζει ή να σκύβει όσο κάθεστε στο γραφείο γιατί η κακή στάση του σώματος επιβαρύνει πολύ τη μέση. Χρησιμοποιήστε μια αναπαυτική καρέκλα γραφείου και τοποθετήστε τη σε τέτοιο ύψος ώστε η οθόνη να είναι στην ευθεία των ματιών σας. Μια καλή λύση είναι να χρησιμοποιείτε υποπόδιο για να είναι πιο άνετα τα πόδια σας.

Ασκηθείτε για να δυναμώσετε τους μυς και να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας. Ιδανική γυμναστική είναι το pilates και η yoga.

Η yoga, οι αναπνοές ή ο διαλογισμός θα σας βοηθήσουν να αποβάλλετε το άγχος, που συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τους πόνους στη μέση.

Απέφυγε τα ψηλοτάκουνα, μιας και μετατοπίζουν το κέντρο βάρους του σώματος προς τα εμπρός, τεντώνοντας και επιβαρύνοντας τη μέση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.