Δε δίνουν απλά γεύση στο φαγητό σου αλλά είναι ευεργετικά για τον οργανισμό μας, αφού ωφελούν την υγεία με διάφορους τρόπους. Ας δούμε το προσφέρουν πέντε μπαχαρικά που σίγουρα έχουμε στην κουζίνα μας.

Κανέλα. Μειώνει τους πόνους της περιόδου, καθώς διαστέλλει τα αιμοφόρα αγγεία, αυξάνει τη ροή του αίματος στη μήτρα και περιορίζει τις κράμπες.

Τζίντζερ (πιπερόριζα). Δρα προστατευτικά απέναντι στη ναυτία, καθώς μειώνει τις γαστρικές συσπάσεις και επηρεάζει τους υποδοχείς που προκαλούν ναυτία.

Γαρύφαλλο. Μειώνει τον μυικό πόνο μετά την άσκηση καθώς είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

Πιπεριές τσίλι. Βοηθούν στο αδυνάτισμα και τη διατήρηση ενός υγιές βάρους, αφού ενισχύουν τον μεταβολισμό.

Κάρυ. Θεραπεύει τον πονοκέφαλο, αφού σε μελέτη του Ινστιτούτου Rowett της Σκωτίας βρέθηκε ότι το κίτρινο μπαχαρικό που χρησιμοποιείται στα μείγματα κάρυ, είναι πλούσια πηγή σαλικυλικού οξέος, συστατικό της ασπιρίνης.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ