Ο χρόνος δεν κάνει διακρίσεις με αποτέλεσμα όσο περνάνε τα χρόνια το δέρμα να χάνει την λάμψη του αλλά και την ελαστικότητα του. Σε αυτό, μεγάλο ρόλο παίζουν και οι τροφές που καταναλώνουμε αλλά και οι διατροφικές μας συνήθειες. Ποιες είναι όμως οι τροφές που μας γερνάνε;

Τροφές που περιέχουν υδατάνθρακες

Δυστυχώς η πλειονότητα της διατροφής μας αποτελείται από επεξεργασμένους υδατάνθρακες, με αποτέλεσμα να παίρνουμε κιλά. Οι συγκεκριμένοι υδατάνθρακες βρίσκονται στα γλυκά, στα πατατάκια, στα κέικ, στα μπισκότα, στο άσπρο αλεύρι. Όταν καταναλώνουμε μεγάλη ποσότητα από επεξεργασμένους υδατάνθρακες ανεβαίνουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα μετά να πεινάμε πιο γρήγορα. Επίσης, αυξάνεται ο κίνδυνος για διαβήτη, καρδιακές παθήσεις και για  υψηλή αρτηριακή πίεση. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να εξαλείψετε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας, αλλά καλό είναι να προτιμάτε τους σύνθετους και να τους καταναλώνετε μαζί με πρωτεΐνη και υγιή λίπη.

Προσέξτε την κατανάλωση οινοπνεύματος

Το αλκοόλ όταν καταναλώνετε συχνά και σε μεγάλες ποσότητες έχει την ιδιότητα να γερνάει το δέρμα. Πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο και σύμφωνα με τις διεθνείς συστάσεις, η ποσότητα που συστήνεται είναι 1 ποτό ημερησίως για τις γυναίκες και 2 για τους άντρες. Ως 1 ποτό ορίζεται 1 ποτήρι κρασί (150 ml), 1 κουτάκι μπύρα (330 ml) ή 1 δόση αποστάγματος (45 ml).

Απαλλαγείτε από το πρόχειρο φαγητό

Το γνωστό σε όλους junk food πέρα του ότι καταστρέφει την υγεία μας έχει και την ιδιότητα να μας γερνάει. Απαλλαγείτε από το πρόχειρο φαγητό και ξεκινήστε να καταναλώνετε φρούτα, λαχανικά και τροφές που είναι ωφέλιμες για την υγεία σας.

Προσέξτε τα υδρογονωμένα λιπαρά

Τα υδρογονωμένα λιπαρά ή trans είναι ακόρεστα λιπαρά οξέα που δημιουργούνται κατά την επεξεργασία των φυτικών ελαίων στη βιομηχανία. Τα trans λιπαρά οξέα είναι τα πιο ανθυγιεινά λίπη, καθώς ανεβάζουν την LDL χοληστερόλη (κακή χοληστερόλη), αυξάνουν τον κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις και γενικά μειώνουν το προσδόκιμο ζωής. Τρόφιμα που περιέχουν υδρογονωμένα λιπαρά είναι τα έτοιμα κέικ, μπισκότα, κράκερ και τα τηγανισμένα όπως τα πατατάκια. Προσπαθήστε να εντάξετε στη διατροφή σας τροφές που να περιέχουν υγιή λιπαρά, όπως το αβοκάντο, οι ξηροί καρποί, το ελαιόλαδο.

loading...
loading...
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.