Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού απαιτεί τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό καθημερινά. Όμως επειδή το ένα πέμπτο της κατανάλωσής μας σε νερό προέρχεται από τα τρόφιμα και κυρίως τα φρούτα και τα λαχανικά, ιδού μερικά τρόφιμα που χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε νερό εφοδιάζουν με την απαραίτητη ποσότητα νερού που χρειάζεσαι.

Αγγούρι. Η εντυπωσιακή περιεκτικότητά του αγγουριού σε νερό είναι περίπου 95%.

Κολοκύθι. Εξίσου μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό (95%) έχει και το κολοκύθι.

Καρπούζι. Αποτελείται από περίπου 92% νερό και πολλά θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες, λυκοπένιο και αντιοξειδωτικά.

Σέλινο. Είναι υψηλής περιεκτικότητας σε νερό (95%).

Καρότα. Περιέχουν κατά 90% νερό και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες.

Ραπανάκια. Τα ραπανάκια αποτελούνται από 95% νερό και είναι πλούσια σε βιταμίνης C, φώσφορο και ψευδάργυρο.

Ακτινίδια. Μπορεί να είναι γνωστά για την υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, αλλά αποτελούνται από 85% νερό.

Ροδάκινα. Με 88% περιεκτικότητα σε νερό είναι ένα φρούτο που ενυδατώνει τον οργανισμό.

Πατάτες. Περιέχουν περίπου 80 % νερό και είναι μια καλή πηγή καλίου.

Μπρόκολο. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα και μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό (91%).

Πεπόνι. Η περιεκτικότητα του πεπονιού σε νερό είναι 90%.

Μελιτζάνα. Με περιεκτικότητα σε νερό περίπου 89%, οι μελιτζάνα είναι ένα ενυδατικό λαχανικό, χαμηλό σε θερμίδες και καλή πηγή διαιτητικών ινών.

Ντομάτες. Οι ντομάτες έχουν περιεκτικότητα σε νερό περίπου 95%.

Φράουλες. Οι φράουλες έχουν περιεκτικότητα σε νερό 92%, καθιστώντας τες τα πιο ενυδατικά φρούτα της κατηγορίας αυτής.

Μαρούλι άισμπεργκ. Είναι μια πλούσια πηγή νερού, με περιεχόμενο 96%.

Κουνουπίδι. Το κουνουπίδι με 92% περιεκτικότητα σε νερό είναι πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ