Αν θέλετε να απολαμβάνετε ποιοτικό ύπνο χωρίς διακοπές, αλλάξτε κάποιες συνήθειες που πιθανόν ακολουθείτε λίγο πριν πέσετε στο κρεβάτι.

  1. Πίνετε πολύ νερό ή άλλα ροφήματα πριν κοιμηθείτε με αποτέλεσμα να ξυπνάτε 2-3 φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας για να επισκεφθείτε την τουαλέτα.
  2. Δεν έχετε συγκεκριμένη ρουτίνα πριν τον ύπνο. Κι όμως η ρουτίνα βοηθάει τον εγκέφαλο να προετοιμαστεί κατάλληλα.
  3. Βλέπετε τηλεόραση στο κρεβάτι ή να ασχολείστε με τον υπολογιστή και το κινητό σας.
  4. Στο κομοδίνο σας υπάρχει ένα επιτραπέζιο ρολόι – ξυπνητήρι που εκπέμπει έντονο φωτισμό.
  5. Δεν έχετε επιλέξει ένα καλό στρώμα που θα ξεκουράζει το σώμα σας.
  6. Ξαπλώνετε αμέσως μόλις έχετε τελειώσει το βραδινό φαγητό. Ωστόσο είναι σημαντικό να έχουν περάσει τουλάχιστον 2 ώρες από το δείπνο πριν κοιμηθείτε.
  7. Κάνετε γυμναστική αργά το βράδυ. Καθώς η άσκηση αναζωογονεί και πολλές φορές προκαλεί υπερένταση είναι προτιμότερο να ασκήστε τουλάχιστον 3 ώρες πριν κοιμηθείτε.
  8. Το υπνοδωμάτιό σας δεν έχει την ιδανική θερμοκρασία.
  9. Κοιμάστε στη λάθος στάση. Δοκιμάστε να κοιμηθείτε στο πλάι και όχι μπρούμυτα ή ανάσκελα καθώς η στάση αυτή είναι καλύτερη για το σώμα σας.
SHARE
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.