Σύμφωνα με τους επιστήμονες, η διατροφή συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη και τη διατήρηση γερών οστών, ώστε να στεκόμαστε καλά στα πόδια μας μέχρι τα βαθιά γεράματα.

Μάλιστα, ιδιαίτερα στις γυναίκες που η διαδικασία φθοράς των οστών επιταχύνεται μετά την εμμηνόπαυση είναι σημαντικό να ακολουθούν ένα διατροφικό πρόγραμμα πλούσιο κυρίως σε ασβέστιο και βιταμίνη D.

Αυτές είναι λοιπόν οι επτά τροφές που πρέπει να εντάξετε στην καθημερινότητά σας:

  1. Γάλα: Τρία ποτήρια γάλακτος ημερησίως δίνουν το 30% της καθημερινής δόσης σε ασβέστιο και οι θερμίδες τους δεν ξεπερνούν τις 90.
  2. Γιαούρτι: Καλή πηγή πρόσληψης βιταμίνης D και ασβεστίου φυσικά.
  3. Κίτρινο τυρί: Μόνο 200γρ. κίτρινο τυρί (τσένταρ) περιέχει περισσότερο από 30% της συνιστώμενης ποσότητας ασβεστίου. Με μέτρο γιατί είναι πλούσιο σε θερμίδες και λιπαρά.
  4. Σαρδέλες: Περίπου 85 γραμμάρια σαρδέλες με το κόκκαλο, διότι εκεί βρίσκεται το μυστικό τους, δίνουν λίγο περισσότερο ασβέστιο από ένα φλιτζάνι γάλα.
  5. Σολομός: Εκτός από πηγή ω3-λιπαρών οξέων, αποτελεί καλή πηγή βιταμίνης D.
  6. Σπανάκι: Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένο σπανάκι περιέχει περίπου το 25% της ημερήσιας ανάγκης του οργανισμού σας σε ασβέστιο, ενώ ενισχύσει τον οργανισμό σας σε φυτικές ίνες, σίδηρο και βιταμίνη Α.
  7. Τόνος: 150γρ. τόνου σε κονσέρβα περιέχουν το 39% της ημερήσιας ανάγκης του οργανισμού σας σε βιταμίνη D.

 

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ