Αισθάνεστε κουρασμένοι, ακόμη και μετά από έναν 8ωρο, βαθύ ύπνο; Ξυπνάτε το πρωί έντρομοι και αγχωμένοι σκεπτόμενοι ότι θα πάτε στη δουλειά; Νιώθετε θλίψη, απογοήτευση και θυμό με το εργασιακό σας περιβάλλον, ενώ ο καλύτερος σας φίλος τελευταία είναι το… κρυολόγημα; Τότε, μάλλον, βρίσκεστε στα πρόθυρα υπερκόπωσης.

Αν νιώθετε λοιπόν εξάντληση από τη δουλειά σας, λάβετε τα μέτρα σας πριν να είναι πολύ αργά και μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να αναστρέψετε την κατάσταση υπέρ σας.

  1. Μην περιμένετε ότι η δουλειά θα ικανοποιεί όλες τις ανάγκες σας.
  2. Αποφύγετε μια καριέρα όπου θα πρέπει να δίνετε συνεχώς στους άλλους, εκτός αν είστε πολύ καλοί στο να λαμβάνετε συναισθηματική στήριξη.
  3. Μην αφήσετε τη δουλειά να κυριεύσει τη ζωή σας.
  4. Μην δουλεύετε υπερβολικά σε μια προσπάθεια να αποφύγετε να αντιμετωπίσετε προσωπικά προβλήματα ή προβλήματα σχέσεων.
  5. Διατηρήστε ενεργή κοινωνική ζωή και μην παραμελείτε τα χόμπι σας.
  6. Μάθετε να λέτε ‘’όχι’’, να βάζετε όρια και να τα τηρείτε.
  7. Δεχτείτε το γεγονός ότι δεν μπορείτε να είστε αναντικατάστατοι.
  8. Αν δουλεύετε σε επαγγέλματα υπηρεσιών να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να έχετε ευθύνη για τα προβλήματα άλλων ανθρώπων.
  9. Μην κάνετε πράγματα για ανθρώπους τα οποία θα μπορούσαν να τα κάνουν μόνοι τους.
  10. Μην λαμβάνετε αγχολυτικά ή αντικαταθλιπτικά αν δεν αντιμετωπίσετε πρώτα την πηγή του στρες.
  11. Αν δεν μπορείτε να αλλάξετε δουλειά, τουλάχιστον αλλάξτε στάση στην υπάρχουσα.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ