Πώς θα σας φαινόταν αν μπορούσατε να αδυνατίσετε… τρώγοντας; Φυσικά υπάρχουν και προϋποθέσεις για το παραπάνω «παράδοξο»: να ελέγχετε τις μερίδες αλλά και να επιλέγετε τις τροφές εκείνες που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά εύκολα ή τουλάχιστον να διατηρήσετε το βάρος σας χωρίς πολλές προσπάθειες, είτε γιατί έχουν χαμηλές θερμίδες είτε γιατί ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σας.

Τέτοιες τροφές που φροντίζουν για τη σιλουέτα μας είναι οι ξηροί καρποί, ειδικά τα καρύδια, το γιαούρτι, που δίνει ώθηση στον μεταβολισμό, το άπαχο κοτόπουλο και τα θαλασσινά. Το τυρί, το γάλα και τα αυγά δεν φαίνεται να έχουν μεγάλη επίδραση στο βάρος, ενώ ο ιδανικότερος συνδυασμός για να τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους είναι κρέας ή ψάρι με λαχανικά.

Αντίθετα, οι τροφές που προσθέτουν κιλά είναι το κρέας, τα επεξεργασμένα παράγωγα κρέατος και οι υδατάνθρακες (πατάτες, λευκό ψωμί και γλυκά).


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ