Υπάρχουν τροφές στις οποίες η καρδιά έχει… ιδιαίτερη αδυναμία, αφού προάγουν την υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος μέσω της μείωσης των επιπέδων της χοληστερίνης και της πίεσης. Ιδού μια λίστα με όσα μπορείτε να βάλετε στο πιάτο σας για να έχετε υγιή καρδιά:

Τα προβιοτικά του γιαουρτιού ρυθμίζουν την αρτηριακή πίεση. Ωστόσο προτιμήστε τα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά, για να λαμβάνετε τα οφέλη του χωρίς να επιβαρύνεστε με επιπλέον λίπος.

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, η σαρδέλα και ο τόνος, είναι πηγές των πολύτιμων ω-3 λιπαρών οξέων, τα οποία συμβάλλουν στη μείωση των τριγλυκεριδίων.

Τα βότανα, όπως το φασκόμηλο, το δεντρολίβανο, η ρίγανη και το θυμάρι, εκτός από ιδιαίτερο άρωμα στα φαγητά έχουν και αντιοξειδωτική δράση, η οποία βοηθά στη σωστή λειτουργία της καρδιάς.

Το ελαιόλαδο συμβάλλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς, χάρη στα μονοακόρεστα λιπαρά (μειώνουν την «κακή» χοληστερίνη και αυξάνουν την «καλή»), τη βιταμίνη Ε και τις πολυφαινόλες (προστατεύουν τα αγγεία) που περιέχει.

Οι ντομάτες διαθέτουν λυκοπένιο το οποίο έχει συνδεθεί με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης πολλών καρδιαγγειακών παθήσεων.

Καταναλώστε σταφίδες, αφού σύμφωνα με έρευνες οι σταφίδες βοηθούν στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ