Η φλεγμονή ο μηχανισμός που ενεργοποιεί ο οργανισμός για να αντισταθεί στην επίθεση που δέχεται από διάφορους βλαπτικούς παράγοντες. Συχνά συμπτώματα της φλεγμονής είναι ο πόνος, το οίδημα και η θερμότητα. Εκτός από εξωγενείς παράγοντες και εμείς οι ίδιοι μπορούμε να διακόψουμε κάποιες συνήθειες που συχνά ευθύνονται για την ύπαρξη φλεγμονών στον οργανισμό.

Να μειώσουμε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων, που δεν παρέχουν κανένα θρεπτικό στοιχείο στον οργανισμό.

Να πίνουμε πολύ νερό, ώστε να ενυδατώνουμε επαρκώς τον οργανισμό μας. Άλλωστε η έλλειψη επαρκούς πρόσληψης νερού μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας μαζί με κόπωση, συγκεχυμένη σκέψη, πονοκεφάλους, πόνους στις αρθρώσεις, πείνα, λιγούρες, αύξηση του σωματικού βάρους και πολλά άλλα.

Να μειώσουμε την πρόσληψη ζάχαρης. Η ζάχαρη μπορεί να προκαλέσει σοβαρές συνέπειες στην υγεία συμπεριλαμβανομένων των καρδιαγγειακών παθήσεων, του διαβήτη, της παχυσαρκίας, του καρκίνου, ακόμα και της γήρανσης του δέρματος.

Να καταναλώνουμε περισσότερα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι που είναι πλούσιο σε προβιοτικά τα οποία ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθούν στην απώλεια βάρους και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Να προσθέσουμε στη διατροφή μας περισσότερα πράσινα φυλλώδη λαχανικά,
που διαθέτουν αντιφλεγμονώδη θρεπτικά συστατικά για την καταπολέμηση των φλεγμονών.

Να γυμναζόμαστε, αφού η άσκηση ενισχύει την υγιή λειτουργία των κυττάρων και μειώνει τα σημάδια φλεγμονής.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ