Αν από τη δίαιτα που κάνετε λείπουν τα ζυμαρικά, δοκιμάστε να τα συμπεριλάβετε αρκεί να τα καταναλώσετε.. κρύα ή ακόμα καλύτερα ξαναζεσταμένα. Σύμφωνα με το BBC News, όταν τα ζυμαρικά κρυώνουν, το σώμα μας τα χωνεύει διαφορετικά, απορροφώντας λιγότερες θερμίδες και προκαλώντας μικρότερη αύξηση της γλυκόζης του αίματος.

Διαπιστώθηκε ότι το μαγείρεμα των ζυμαρικών και στη συνέχεια η ψύξη τους αλλάζει τη δομή τους, ώστε το άμυλο που περιέχουν να μην διασπάται αμέσως, αλλά να δρα περισσότερο σαν να ήταν φυτική ίνα.

Αυτό σημαίνει ότι αν μαγειρέψουμε μακαρόνια και τα αφήσουμε να κρυώσουν καλά προτού τα φάμε, το σώμα μας θα τα αφομοιώσει σαν να ήταν φυτικές ίνες, αντί για απλούς υδατάνθρακες. Όμως επειδή τα ζεστά μακαρόνια είναι πιο νόστιμα, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να τα ξαναζεστάνουμε. Γιατί;

Σύμφωνα με πείραμα του Chris van Tulleken του πανεπιστημίου University College of London, τα ξαναζεσταμένα μακαρόνια προκάλεσαν ακόμα μικρότερη αύξηση της γλυκόζης στο αίμα σε σχέση με τα κρύα και μάλιστα μείωσαν την αύξηση αυτή κατά 50%!


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ