Αν γυμνάζεστε μετά από μακρόχρονη αποχή ή ο οργανισμός σας είναι καταπονημένος, είναι πιθανό μετά την άσκηση να νιώσετε ενοχλήσεις που πιθανόν θα χρειαστούν τη συμβουλή γιατρού ή φυσικοθεραπευτή. Ας δούμε για ποιους λόγους αισθάνεστε πόνο μετά την άσκηση και τι μπορείτε να κάνετε. 

Μυϊκοί τραυματισμοί. Πρόκειται για τραυματισμούς στις ίνες των μυών, που προκαλούν πόνο και προβλήματα στη λειτουργία τους. Η άμεση αντιμετώπιση είναι σημαντική για να μην δημιουργηθούν κόμποι στα σημεία που έχουν τραυματιστεί.

Τραυματισμός στους τένοντες. Παρόλο που θεραπεύονται με αργό ρυθμό υπάρχουν αρκετοί τρόπο με τους οποίους μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα, όπως ξεκούραση, αντιφλεγμονώδη φάρμακα, δέσιμο της τραυματισμένης περιοχής. Ίσως χρειαστεί να συμβουλευτείτε έναν ορθοπεδικό ή φυσικοθεραπευτή για μια συνδυαστική θεραπεία.

Πόνος στις αρθρώσεις. Οι αρθρώσεις είναι πιθανό να πονούν λόγω των δυνάμεων που ασκούνται στην περιοχή κατά τη διάρκεια της άσκησης. Σημαντικό είναι να φοράτε σωστά αθλητικά παπούτσια ανάλογα με το είδος της άσκησης που κάνετε για να απορροφούνται οι κραδασμοί.

Extra tips:

  • Φροντίστε να ασκείστε τακτικά αλλά με μέτρο και να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα με σταδιακή κλιμάκωση.
  • Αν έχετε τραυματιστεί ίσως χρειαστεί να κάνετε περισσότερες ασκήσεις ενδυνάμωσης και διατάσεις.
  • Επιλέξετε μια μέθοδο άσκησης και προπόνηση ανάλογα με την ηλικία και τις ανάγκες σας.

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ