Ο σύγχρονος τρόπος ζωής δεν μας αφήνει αρκετό χρόνο να χαλαρώσουμε, να γυμναστούμε αρκετά ή να τρώμε πάντα υγιεινό, σπιτικό φαγητό, – συνήθειες που παίζουν ρόλο στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς. Όμως για να αποκτήσουμε γερή καρδιά, δεν έχουμε παρά να κάνουμε μικρά βήματα και να εισάγουμε συνήθειες στην καθημερινότητά μας, που δεν θα μας αλλάξουν αισθητά το πρόγραμμά μας, αλλά θα φροντίσουν και με το παραπάνω την καρδιά μας.

Προσέχουμε τη διατροφή μας. Καταναλώνουμε ακατέργαστα δημητριακά και αμυλούχα τρόφιμα ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς, φρούτα, λιπαρά ψάρια, (σολομό, σαρδέλα, σκουμπρί, μπακαλιάρος, κολιός) που είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Το πράσινο τσάι και ο καφές, έχουν αντιοξειδωτικά που φαίνεται να εμφανίζουν καρδιοπροστατευτικές ιδιότητες.

Επιλέγουμε ασκήσεις που… προτιμά η καρδιάς μας, όπως περπάτημα (συνεχόμενα 30-40 λεπτά με ίδιο ρυθμό), ποδήλατο (20 λεπτά), κολύμπι (15 λεπτά). Αν δεν έχουμε χρόνο να αφιερώσουμε σε αερόβια άσκηση, προσπαθούμε να περπατάμε προς ή από τη δουλειά, να χρησιμοποιούμε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, να κάνουμε σκοινάκι στο σπίτι.

Αποχαιρετάμε το στρες, καθώς οι συνέπειες στην καρδιά και στην υγεία γενικότερα είναι ολέθριες. Το γέλιο, η μουσική και μια ζεστή αγκαλιά είναι μερικοί από τους τρόπους που θα μας βοηθήσουν να αποβάλλουμε το στρες από την καθημερινότητά μας.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ