Αγαπημένη τροφή για μικρούς και μεγάλους, τα αυγά είναι εξαιρετικά θρεπτικά. Για να αποτελούν μέρος μιας υγιεινής διατροφής δείτε με ποιους τρόπους μπορείτε να τα μαγειρεύετε.

Για λιγότερες θερμίδες επιλέξτε τα αυγά ποσέ ή τα βραστά αυγά, αντί για τα τηγανητά ή την ομελέτα.

Συνδυάσετε τα με λαχανικά, ώστε να αυξήσετε την ποσότητα των φυτικών ινών και να χορτάσετε χωρίς να καταναλώσετε πολλές θερμίδες.

Επιλέξτε παρθένο ελαιόλαδο για να τηγανίσετε τα αυγά, αφού το ελαιόλαδο παραμένει σταθερό σε υψηλή θερμοκρασία και δεν οξειδώνεται εύκολα, ώστε να σχηματίσει τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες.

Αποφύγετε να τα μαγειρεύετε πολλή ώρα και σε πολύ υψηλή θερμοκρασία γιατί αφενός χάνουν πολλά από τα θρεπτικά τους συστατικά, αφετέρου αυξάνουν την ποσότητα της οξειδωμένης χοληστερόλης που περιέχουν ειδικά όταν τηγανίζονται.

 

 

 


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ