Η ανησυχία είναι ένα αναπόφευκτο συναίσθημα, όμως η υπερβολική ανησυχία για τα πάντα, απειλεί σοβαρά την ευτυχία μας, την ψυχική μας ισορροπία και την υγεία μας. Πώς θα διαχειριστείτε την ανησυχία σας;

Δεν σας παίρνει ο ύπνος γιατί το μυαλό σας γυρνάει διαρκώς σε διάφορες εκκρεμότητες. Αν καταγράψετε όλα όσα έχετε να κάνετε σε λίστες και βάλετε προτεραιότητες, θα σας είναι πιο εύκολο να βάλετε σε μια σειρά και να οργανώσετε όλα όσα έχετε να φέρετε εις πέρας.

Πιστεύετε ότι μειονεκτείτε σε σχέση με τους γύρω σας και ανησυχείτε διαρκώς ότι ανά πάσα στιγμή κάποιος θα ανακαλύψει ότι δεν αξίζετε όλα αυτά που οι άλλοι πιστεύουν για σας, ούτε την αγάπη και τον σεβασμό τους. Για να διαχειριστείτε αυτού του είδους την ανησυχία, φροντίστε να είστε επιεικής με τον εαυτό σας, αποφύγετε να τον συγκρίνετε με τους άλλους ή στο να στοχεύετε στο τέλειο. Μάλιστα αν πετύχετε κάπου, φροντίστε να το γιορτάσετε όπως αρμόζει στην περίσταση.

Είστε διαρκώς ανήσυχοι γιατί αποφεύγετε να συζητήσετε τα προβλήματα, να αντιμετωπίσετε μια δύσκολη κατάσταση ή γιατί διαρκώς αναβάλλετε τις δουλειές που πρέπει να κάνετε. Φτιάξτε λίστες για να δείτε τις προτεραιότητές σας και αναζητήστε τρόπους (π.χ. γυμναστική ή διαλογισμός) για να εκτονώνεστε ώστε να μην σας καταβάλλει η εσωτερική ανησυχία.

Αν αντιληφθείτε κάποιο περίεργο σύμπτωμα, φοβάστε ότι έχετε κάποια σοβαρή ασθένεια, ή ο,τιδήποτε αρνητικό συμβεί, το πρώτο που σκέφτεστε είναι ότι έρχεται η καταστροφή. Δοκιμάστε να δείτε τη θετική πλευρά των πραγμάτων και να αποσπάτε την προσοχή σας με κάτι άλλο όποτε οι αρνητικές σκέψεις σας… κυνηγούν.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ