Οι Έλληνες χρησιμοποιούν τα νανοπροϊόντα, ακόμη κι αν δεν το γνωρίζουν. Μάλιστα, εκτιμάται ότι 1 στους 2 έχει ακουστά τη νανοτεχνολογία ως επιστημονικό κλάδο, ενώ ίσως ακόμη λιγότεροι γνωρίζουν ή ζητούν να μάθουν για τα νανοϋλικά στα εκατοντάδες εμπορικά προϊόντα καθημερινής χρήσης που αγοράζουν, όπως τηλεοράσεις, υπολογιστές και κινητά, φάρμακα, καλλυντικές κρέμες, μπαλάκια του τένις, μέχρι και πιπίλες.

«Η εικόνα που έχουμε για τους Έλληνες είναι ότι σε ποσοστό περίπου 50%, έχουν ακούσει γύρω από την τεχνολογία και καταλαβαίνουν, ότι επηρεάζει τη ζωή τους και πολύ περισσότεροι κάνουν χρήση προϊόντων της νανοτεχνολογίας», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Στέργιος Λογοθετίδης, καθηγητής στο τμήμα Φυσικής της σχολής Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του «NANOTEXNOLOGY 2015».

Το διεθνές πολυσυνέδριο Νανοτεχνολογίας και Νανοεπιστημών θα πραγματοποιηθεί από τις 4 έως τις 11 Ιουλίου για 12η συνεχόμενη χρονιά, στη Θεσσαλονίκη (ξενοδοχείο Porto Palace), με τη συμμετοχή 1500 ερευνητών, επιστημόνων, επιχειρηματιών και σπουδαστών από 60 χώρες.

Οι εκδηλώσεις του περιλαμβάνουν Διεθνή Έκθεση, Διεθνή Συνέδρια & Σχολεία στις Νανοτεχνολογίες & Οργανικά Ηλεκτρονικά, Εκδήλωση Μεταφοράς Τεχνολογίας & Επιχειρηματικών Συνεργασιών.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου ξεκινά το Διεθνές Θερινό Σχολείο «Νανοεπιστήμες και Νανοτεχνολογίες, τα Οργανικά Ηλεκτρονικά και Νανοιατρική», που διοργανώνεται από το Διατμηματικό- Διεπιστημονικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νανοεπιστήμες & Νανοτεχνολογίες» του ΑΠΘ, με την υποστήριξη του θεματικού Δικτύου ΝΑΝΟΝΕΤ και του Εργαστήριου Λεπτών Υμενίων – Νανοσυστημάτων & Νανομετρολογίας.

Κύριος στόχος του Θερινού Σχολείου, το οποίο θα παρακολουθήσουν περισσότεροι από 100 προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί, μεταδιδάκτορες, ερευνητές και εκπρόσωποι επιχειρήσεων του κλάδου, είναι να προσφέρει έναν λεπτομερή απολογισμό των προόδων σχετικά με τις Νανοεπιστήμες και τις προοπτικές για τη μετατροπή τους σε εφαρμογές Νανοτεχνολογίας.

Ο κ. Λογοθετίδης θα πραγματοποιήσει την εισαγωγική ομιλία στο θερινό σχολείο, με σκοπό «να βάλει τα παιδιά στη θεματολογία, πώς φτάσαμε να μιλάμε για τη νανοτεχνολογία, πώς επιδρά και τι καινούρια πράγματα φέρνει στη ζωή μας, στην εξέλιξη και βιώσιμη ανάπτυξη των κοινωνιών».

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ