Οι εργαζόμενοι σε εταιρείες αποκτούν πλέον το… δικό τους Facebook, καθώς το κοινωνικό δίκτυο λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία του, Workplace, που παλαιότερα ήταν γνωστή ως Facebook at Work.

Πρόκειται στην ουσία για μια υπηρεσία που έχει ακριβώς τις ίδιες λειτουργίες με το Facebook, αλλά απευθύνεται αποκλειστικά σε εργαζόμενους σε εταιρείες. Μπορεί για παράδειγμα να υποστηρίξει λειτουργίες, όπως τα Groups, Chat, Live, Reactions, Search και Trending posts.

Επιπλέον, οι εταιρείες έχουν πρόσβαση σε Workplace-specific features, όπως analytics integrations και Multi-Company Groups, τα οποία δίνουν τη δυνατότητα σε υπαλλήλους από διαφορετικές εταιρείες να μπορούν να συνεργαστούν καλύτερα πάνω σε κοινά projects.

Σύμφωνα με το κοινωνικό δίκτυο, το Workplace έχει καλύτερα analytics για τους χρήστες τους και πιο αποτελεσματική διαχείριση για τα τμήματα IT. Προσφέρει, παράλληλα, μία ξεχωριστή εφαρμογή για το Android και το iOS για το chat μεταξύ των υπαλλήλων.

Ωστόσο το Workplace δεν είναι δωρεάν, παρά μόνο για μη κερδοσκοπικά ή εκπαιδευτικά ιδρύματα. Μετά την τρίμηνη δοκιμαστική περίοδο, το κόστος χρήσης του ανέρχεται στα 3 δολάρια για κάθε χρήστη τον μήνα μέχρι 1.000 χρήστες, από 1001 έως 10.000 χρήστες 2 δολάρια και τέλος 1 δολάριο τον μήνα για πάνω από 10.000 χρήστες.

 


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ