Νέο λογότυπο λάνσαρε το Instagram, σε τελείως διαφορετικό ύφος από το προηγούμενο που είχε περισσότερο ρετρό χαρακτηριστικά. Το νέο λογότυπο που είναι πιο μοντέρνο και χρωματιστό, έρχεται μετά τις πρόσφατες αλλαγές στην εμφάνιση της εφαρμογής, όπου κυριαρχεί το ασπρόμαυρο. 

Οι αλλαγές στο χρώμα του φόντου, έγιναν, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, για να δίνουν οι χρήστες περισσότερη βαρύτητα στις φωτογραφίες και τα videos και λιγότερο στη σχεδίασή της.

Το νέο λογότυπο, μάλιστα, αντανακλά τη μεταμόρφωση της εφαρμογής σε κάτι διαφορετικό από αυτό που είχε σχεδιαστεί αρχικά: από μια εφαρμογή που έδινε τη δυνατότητα να δίνει κανείς ρετρό χαρακτήρα στις φωτογραφίες του με ειδικά φίλτρα, εξελίχθηκε σε φαινόμενο των social media με πάνω από 400 εκατομμύρια χρήστες.

Το νέο χρωματιστό λογότυπο:

Instagram_NewLogo

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ