Το Facebook ανανεώθηκε! Έγινε πιο ευανάγνωστο και στρογγυλεμένο. Όχι το περιεχόμενό του, αλλά το logo του, σε μία προσπάθεια να καταστεί πιο «καθαρό» σε φορητές συσκευές με χαμηλή ανάλυση.

facebook_2015_logo_detail

«Η αλλαγή δεν είναι συγκλονιστική», δήλωσε ο διευθυντής δημιουργικού του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Τζος Χίγκινς στην ιστοσελίδα Brand New και συνέχισε:

«Εξετάστηκαν πολλές εναλλακτικές, προτού καταλήξουμε και πάλι σε κάτι απλό και γνώριμο».

facebook_2015_logo

Πριν – Μετά

Το νέο logo θα εμφανιστεί σταδιακά σε όλες τις υπηρεσίες και εφαρμογές της εταιρείας, ενώ τα κλασικά favicons με το μεγάλο «F» θα παραμείνουν ως έχουν.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ