Παλαιότερα, γίνονταν εκτενείς αναφορές στο «Google Effect», δηλαδή στην επίδραση που έχει στη μνήμη μας η δυνατότητα να βρίσκουμε ό,τι πληροφορία χρειαζόμαστε από το Διαδίκτυο.

Σήμερα, πολύς λόγος έχει αρχίσει να γίνεται για το «Digital Amnesia», ελληνιστί την «Ψηφιακή Αμνησία». Την αρνητική επίδραση που έχει στη λειτουργία της μνήμης το γεγονός ότι τα πάντα είναι αποθηκευμένα στο «έξυπνο» κινητό μας τηλέφωνο, με αποτέλεσμα να μην χρειάζεται να θυμόμαστε ούτε έναν αριθμό απ’ έξω.

Η Kaspersky Lab διεξήγαγε έρευνα, με τη συμμετοχή 6 χιλιάδων καταναλωτών ηλικίας 16 ετών και άνω από έξι ευρωπαϊκές χώρες.

Σύμφωνα με τα πορίσματά της, η αδυναμία μας να θυμόμαστε σημαντικές πληροφορίες έγκειται στο ότι έχουμε παραδώσει όλη την ευθύνη για τη διαχείριση των πληροφοριών σε ψηφιακές συσκευές, όπως είναι τα smartphones.

Όπως διαπιστώθηκε, το 43% από τους νεότερους καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα (16-24 ετών) δήλωσαν ότι στο smartphone τους βρίσκονται αποθηκευμένα σχεδόν όλα όσα χρειάζεται να ξέρουν ή να θυμηθούν.

Αναλυτικότερα, οι περισσότεροι «διασυνδεδεμένοι καταναλωτές» στην Ευρώπη αδυνατούν να ανακαλέσουν στη μνήμη τους σημαντικούς τηλεφωνικούς αριθμούς:

  • Το 53%  των παιδιών του
  • Το 90% των σχολείων των παιδιών του
  • Το 51% του χώρου εργασίας του
  • Περίπου το ένα τρίτο δεν μπορούσε να θυμηθεί τον αριθμό του / της συντρόφου του
  • Τέσσερις στους δέκα (10-15 ετών) ξεχνούσαν τον τηλεφωνικό αριθμό του σπιτιού τους
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ