Πιο ώριμοι και συνειδητοποιημένοι δηλώνουν οι χρήστες διαδικτύου στην Ελλάδα, όσον αφορά την χρήση των social media και των σχετικών εργαλείων digital marketing από τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα συμπεράσματα πρόσφατης έρευνας του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν- ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η έρευνα διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρόνια και στόχος της είναι η καταγραφή του τρόπου χρήσης των social media και των υπολοίπων εργαλείων digital marketing, από τους χρήστες του διαδικτύου στην Ελλάδα. Τρεις είναι οι άξονες στους οποίους συγκεντρώθηκαν απαντήσεις από τους 1200 Internet users που συμμετείχαν στην έρευνα: η χρήση social media (facebook, youtube, twitter), η χρήση μηχανών αναζήτησης και η ανταπόκριση σε ενέργειες e-mail marketing.

Χρήση social media

Το κινητό γίνεται πλέον το κύριο μέσο πρόσβασης, αφού το 62% των internet users δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν καθημερινά το facebook μέσω του application που έχουν εγκαταστήσει στην κινητή τους συσκευή, και μόνο το 53% μέσω του web. Ένας στους 2 χρήστες δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί απλώς για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις κινήσεις των φίλων του, ενώ αρχίζει να προδιαγράφεται μια αναδυόμενη τάση όσον αφορά την αλληλεπίδραση των χρηστών του μέσου με τις επιχειρήσεις.
Το επόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με έντονη χρήση είναι το youtube, ενώ έδαφος φαίνεται να κερδίζει το twitter, καθώς 1 στους 4 χρήστες του internet δηλώνουν ότι παρακολουθούν τις εξελίξεις μέσω του συγκεκριμένου μέσου.

Χρήση μηχανών αναζήτησης

Οι internet users δηλώνουν εξοικειωμένοι με την χρήση των μηχανών αναζήτησης, τοποθετώντας την χρήση τους στην δεύτερη θέση όσον αφορά τους λόγους χρήσης του διαδικτύου. Οκτώ στους 10 δηλώνουν ότι επισκέπτονται συχνά τα οργανικά αποτελέσματα των αναζητήσεων, ενώ 1 στους 10 επισκέπτεται συχνά τις διαφημίσεις των μηχανών αναζήτησης.

Ανταπόκριση σε ενέργειες e-mail marketing

Η έρευνα καταγράφει την σημασία του e-mail ως ουσιαστικό εργαλείο στην ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού marketing. Τρεις στους 10 internet users δηλώνουν ότι δίνουν το e-mail τους συχνά προκειμένου να παραλαμβάνουν newsletters και 1 στους 4 ανοίγει συχνά τα e-mails που λαμβάνει.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ