Την κορυφή της λίστας της Interbrand με τα brands με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο κατέκτησαν για τρίτη συνεχή χρονιά η Apple και η Google. Οι δύο τεχνολογικοί κολοσσοί βρέθηκαν στην πρώτη και τη δεύτερη θέση, αντιστοίχως, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η πλειοψηφία των θέσεων στο top 10 καταλαμβάνεται από τεχνολογικές εταιρείες.

Η Apple έχει αξία 170 δισεκατομμυρίων δολαρίων και η Google 120 δισεκατομμύρια δολάρια, δηλαδή 43% και 12% αύξηση για την κάθε μια αντίστοιχα.

Η αξία υπολογίζεται με βάση τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, την ικανότητα του brand να επηρεάσει την απόφαση του καταναλωτή για αγορά και μέχρι ποιο βαθμό μπορεί το brand μπορεί να υποστηρίξει την premium τιμή.

Global-Brands-Microsoft

Η Microsoft βρέθηκε στην 4η θέση, η IBM στην 5η θέση, η Samsung στην 7η, ενώ η Amazon στην 10η .

Τα άλλα brands της δεκάδας είναι οι Coca-Cola, Toyota, General Electric και McDonald’s.

Εκτός λίστας βρέθηκαν τόσο η Nokia, όσο και η Nintendo.

Νέα είσοδος αποτελεί η Lenovo παίρνοντας την 100η θέση και το PayPal την 97η θέση.

Τέλος, η Volkswagen, έπεσε από την θέση 31 στην 35 και έχασε το 9% της αξίας της. Απόρροια, πιθανότατα, του πρόσφατου τεράστιου σκανδάλου με το πειραγμένο λογισμικό στα αυτοκίνητά της.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ