Νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο έντυπο British Journal of Educational Psychology, αποκαλύπτει ενδιαφέρουσα στοιχεία σχετικά με τον τρόπο χρήσης των smartphones από τους φοιτητές. Κι απ’ ό,τι φαίνεται, περισσότερο τους αποσπούν την προσοχή από τις σπουδές τους, παρά τους βοηθούν

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Τέξας ανέλυσαν στοιχεία από φοιτητές στις ΗΠΑ, στους οποίους έδωσαν δωρεάν μία συσκευή iPhone, σε διάστημα ενός έτους.

Όπως διαπίστωσαν, αντί οι φοιτητές να αξιοποιήσουν το δημοφιλές «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο στις σπουδές τους, ώστε να διευρύνουν τους εκπαιδευτικούς τους ορίζοντες και τις ακαδημαϊκές τους επιλογές και δυνατότητες, αντ’ αυτού προτίμησαν να το χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο για την πρόσβασή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ακρόαση μουσικής.

«Εξεπλάγην! Πίστευα, ότι αυτή η ομάδα φοιτητών θα άρπαζε αμέσως την ευκαιρία για τα εκπαιδευτικά οφέλη που παρείχε η τεχνολογία… Στην αρχή, ήταν όλοι ενθουσιασμένοι, όμως στο τέλος του πειράματος εξέφρασαν προβληματισμούς σχετικά με το κατά πόσο τελικά μπορούν να τους βοηθήσουν τα smartphones στις σπουδές τους, καθώς τους αποσπούν την προσοχή», δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας, ο καθηγητής Φίλιπ Κορτούμ.

Μάλιστα, τόνισε ότι οι φοιτητές και οι μαθητές χρειάζονται συνεχή καθοδήγηση σχετικά με το πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία προς όφελος της εκπαίδευσής τους.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ