Με στόχο να ανταγωνιστεί το κυρίαρχο YouTube της Google, η Amazon λάνσαρε μια νέα υπηρεσία βίντεο, την Amazon Video Direct.

Η νέα υπηρεσία που προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστρία, Μ. Βρετανία και Ιαπωνία, επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο αλλά και να έχουν έσοδα υπό τη μορφή ποσοστών ανάλογα με τα λεπτά βίντεο που έχουν προβληθεί σε streaming.

Επίσης, σύμφωνα με το Reuters, θα δίνεται η δυνατότητα αγοράς, ενοικίασης υλικού και θέασης χωρίς διαφημίσεις, ενώ θα αποδίδεται στους δημιουργούς το 50% των εσόδων από τις ενοικιάσεις και τις πωλήσεις.

Ήδη η εταιρεία έχει πρόσβαση σε τηλεοπτικές σειρές και ταινίες μέσω του Prime Video, που ανταγωνίζεται το Netflix, ενώ κάνει streaming βίντεο από βιντεοπαιχνίδια από το Twitch.

Πάντως, υπάρχουν αμφιβολίες για το αν θα καταφέρει να «χτυπήσει» το YouTube, μιας και θέλει πολύ δρόμο μέχρι να φτάσει τον αριθμό μελών του που ξεπερνούν το 1 δισεκατομμύριο.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ