Το Χονγκ Κονγκ και η Βόρεια Αμερική έχουν τους περισσότερο συνδεδεμένους καταναλωτές παγκοσμίως, αλλά οι κάτοικοι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων τους πλησιάζουν με γοργό ρυθμό.

Ο νέος δείκτης της GfK για το συνδεδεμένο καταναλωτή αποτελείται από 78 χώρες και οκτώ παγκόσμιες περιφέρειες, παρέχοντας γρήγορη και άμεση σύγκριση σχετικά με το πόσο συνδεδεμένος είναι ο κάθε πληθυσμός.

Ο δείκτης δείχνει ποιες χώρες έχουν τους περισσότερο συνδεδεμένους καταναλωτές τόσο συνολικά όσο και αναλυτικά στον καθέναν από τους 11 διαφορετικούς τύπους συσκευών («έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), tablet, φορητό υπολογιστή, υπολογιστή desktop, wearables, «έξυπνη τηλεόραση» (smart TV), TV set-top box, κονσόλα videogame, e-reader, συνδεδεμένο αυτοκίνητο και «έξυπνο σπίτι» (smart home), μαζί με τις τάσεις των τελευταίων πέντε ετών.

Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να συγκρίνουν πόσο συνδεδεμένες είναι οι επιμέρους χώρες και περιφέρειες, ούτως ώστε να εντοπίσουν τις ευκαιρίες της αγοράς σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων. Αυτό περιλαμβάνει περιοχές που εκτείνονται από πωλήσεις ψηφιακών συσκευών και κατανάλωση περιεχομένου, έως επέκταση της παραδοσιακής τεχνολογίας στην υγεία, τα media, καθώς και άλλους τομείς.

Οι δέκα πιο «συνδεδεμένοι» πληθυσμοί

Κοιτάζοντας το δείκτη της GfK για το συνδεδεμένο καταναλωτή, τα τελευταία δύο χρόνια, παρατηρείται ότι το Χονγκ Κονγκ και η Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ, Καναδάς και Μεξικό) είναι σταθερά στην κορυφή, ως οι δύο πιο συνδεδεμένοι πληθυσμοί, παγκοσμίως. Ωστόσο, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κλείνουν γρήγορα την ψαλίδα και θα βρεθούν από την όγδοη θέση, το 2015, στην προβλεπόμενη τρίτη θέση εφέτος.

Ομοίως, η Ελβετία ξεπέρασε τη Δανία και τη Σουηδία και κινήθηκε ανοδικά από τη δέκατη θέση πέρυσι στην προβλεπόμενη όγδοη θέση εφέτος.

Η Χιλή και η Ιορδανία κινούνται γρήγορα και ανοδικά προς τη συνδεσιμότητα.
Άλλες χώρες στις οποίες έχουν γίνει σημαντικά άλματα προς τη συνδεσιμότητα, τον τελευταίο χρόνο, είναι η Χιλή και η Ιορδανία.
Η Χιλή έχει σκαρφαλώσει επτά θέσεις, από την 27η το 2015 στην 20η θέση εφέτος και τώρα βρίσκεται ακριβώς πίσω από την Ιταλία, την Ιρλανδία και την Αυστραλία. Και η Ιορδανία έχει, επίσης, ανέβει από την 31η θέση τον περασμένο χρόνο στην 23η, ξεπερνώντας χώρες, όπως η Κύπρος, το Ομάν, η Νέα Ζηλανδία και το Βέλγιο.

Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να δουν τις τιμές του δείκτη της GfK για το συνδεδεμένο καταναλωτή, καθώς και τις τάσεις των επόμενων πέντε χρόνων για κάθε περιοχή και χώρα, στην παρακάτω διεύθυνση: http://connected-consumer.gfk.com/connected-consumer-index/.

Ο δείκτης της GfK για το συνδεδεμένο καταναλωτή αποτελεί μέτρηση για το πόσο και σε ποιες συσκευές οι καταναλωτές, σε κάθε μία από τις 78 χώρες και τις οκτώ παγκόσμιες περιφέρειες, συνδέονται ψηφιακά μεταξύ τους και με ψηφιακό περιεχόμενο. Επιτρέπει μία γρήγορη σύγκριση του πόσο «συνδεδεμένες» είναι οι διάφορες περιοχές και χώρες ανά κάτοικο, δίνοντας τις τάσεις των τελευταίων πέντε χρόνων και πρόβλεψη για το τρέχον έτος. Ο δείκτης ενσωματώνει 11 τύπους συσκευών («έξυπνα» κινητά τηλέφωνα (smartphones), tablet, φορητό υπολογιστή, υπολογιστή desktop, wearables, «έξυπνη» τηλεόραση (smart TV), TV set-top box, κονσόλα videogame, e-reader, συνδεδεμένα αυτοκίνητα και «έξυπνο» σπίτι (smart home)) με στοιχεία που σταθμίζονται με βάση τη χρήση. Η βάση του δείκτη ξεκινά από τις 100 μονάδες (ο παγκόσμιος μέσος όρος για το έτος 2010).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

SHARE
loading...
loading...
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.