Μια μικρή αλλαγή, η οποία θα φέρει σημαντικές βελτιώσεις στο σετ εικονικής πραγματικότητας Oculus Rift ανακοίνωσε πρόσφατα κατά τη διάρκεια εκδήλωσης ο ιδρυτής του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

Πρόκειται για μια τεχνική που θα προστεθεί στο κιτ ανάπτυξης του Oculus, με την ονομασία «ασύγχρονη διαστημική παραμόρφωση» (asynchronous spacewarp) που θα επιτρέπει στο Oculus Rift να μετατοπίζει το οπτικό πεδίο ομαλά καθώς ο παίκτης γυρίζει το κεφάλι του, χωρίς να χρειάζεται πλέον να γίνεται πλήρες re-render σε ολόκληρη την εικόνα.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian, η τροποποίηση αυτή μπορεί να φαίνεται σχεδόν ασήμαντη, ωστόσο η ομαλότητα στα οπτικά εφέ αποτελεί ίσως ένα από τα δυσκολότερα ζητήματα για την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας.

Το asynchronous spacewarp δεν έχει μοναδικό σκοπό να ελαττώσει σημαντικά το αίσθημα ναυτίας που προκαλείται στον χρήστη από τέτοιου είδους συσκευές. Όπως επεσήμανε ο Ζάκερμπεργκ, κύριος στόχος είναι να μειωθεί ο όγκος των δεδομένων που απαιτείται για την ομαλή λειτουργία του VR, από τα 90 καρέ ανά δευτερόλεπτο που είναι τώρα, στα 45.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ο Ζάκερμπεργκ ανακοίνωσε ότι η εταιρεία ετοιμάζει ένα «αυτόνομο» VR (Virtual Reality) σετ και επιπλέον ότι είναι πια διαθέσιμα ειδικά ακουστικά που θα συνοδεύουν το Rift, τα οποία κοστίζουν 49 δολάρια (περίπου 44 ευρώ).


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ