To Facebook παραδέχτηκε ότι έκανε εσφαλμένους υπολογισμούς, τους οποίους προώθησε και στους πελάτες του, σχετικά με τον μέσο όρο θέασης βίντεο από τους χρήστες του κατά τα τελευταία δύο χρόνια.

Η εν λόγω εξέλιξη, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής, είναι σημαντική καθώς το κοινωνικό δίκτυο έχει «ποντάρει» σημαντικά στο βίντεο για την εξέλιξή του.

Σύμφωνα με αναφορές ενός διαφημιστή στο BBC, σε κάποιες περιπτώσεις, τα στατιστικά παρουσίαζαν εκτιμήσεις υψηλότερες μέχρι και 80% σε σχέση με τα πραγματικά δεδομένα.

Το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει δυσφορία στον διαφημιστικό χώρο, αφού στα στατιστικά βασίστηκαν οι πελάτες για να βγάλουν συμπεράσματα σχετικά με το πόσο έχει απήχηση στους καταναλωτές το βίντεο υλικό τους.

Από πλευράς του, το Facebook διαβεβαιώνει ότι το λάθος έχει διορθωθεί και ότι δεν έχει αλλάξει το πόσο χρεώνονταν οι διαφημιστές.

Οι αντιδράσεις από πλευράς των διαφημιστών είναι έντονες, με την Publibis -μεγάλο όνομα του χώρου- να χαρακτηρίζει το συμβάν «απαράδεκτο», όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Wall Street Journal, προσθέτοντας ότι υπογραμμίζεται η ανάγκη επικύρωσης των στατιστικών που συλλέγονται από το Facebook από «τρίτους».


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ