Όσο δύσκολο και αν φαντάζει να ξεπεράσει κανείς έναν χωρισμό, όσο αδικημένος, προδομένος και λυπημένος και αν αισθάνεται, κάποια στιγμή θα καταφέρει να προχωρήσει. Τι μπορείτε να κάνετε στη μεταβατική περίοδο του «πένθους» για να νταντέψετε λίγο την πληγωμένη σας καρδιά;

Αφήστε ελεύθερα τα συναισθήματά σας. Με άλλα λόγια αντί να καταπιέζετε τη στενοχώρια σας θέλοντας να δείξετε ότι είστε δυνατοί, κλάψτε, φωνάξτε, εκφραστείτε, συνειδητοποιήστε αυτό που σας έχει συμβεί και αναγνωρίστε τα συναισθήματα που σας προκαλεί το γεγονός.

Αναλύστε το με τους δικούς σας ανθρώπους. Οι δικοί σας άνθρωποι είναι κοντά σας για να ακούσουν τις πιο βαθιές σας σκέψεις. Αντί να αναλωθείτε σε κατηγορίες για τον/την πρώην, συζητήστε για όσα αισθάνεστε, για τα καλά και τα κακά της σχέσεις, ακόμα και για το πόσο σας λείπει.

Αποφύγετε να ασχολείστε διαρκώς με τα social media προσπαθώντας να κατασκοπεύσετε τι κάνει ή με ποιον/α είναι η πρώην σχέση σας ή ψάχνοντας ευκαιρίες για να στείλετε μήνυμα.

Σκεφτείτε αισιόδοξα για το μέλλον. Καλό είναι να αναθεωρήσετε κάποιες απόψεις σας σχετικά με τις σχέσεις, ειδικά αν θεωρείτε πως υπάρχει η μια και μοναδική ή ο πρίγκιπας του παραμυθιού και πως μόλις τους χάσατε. Δείτε το σαν μια ευκαιρία να γνωρίσετε καινούργιους ανθρώπους και να αποκτήσετε νέες εμπειρίες.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ