Μπορεί οι ασκήσεις Kegel να είναι διαδεδομένες στον γυναικείο πληθυσμό επειδή βοηθούν στον οργασμό, όμως ο γιατρός που τις ανέπτυξε τις προόριζε και για τα δύο φύλα. Οι ασκήσεις στοχεύουν στην ενδυνάμωση των μυών της πυελικής χώρας και κατ’ επέκταση στη βελτίωση της υγείας του αναπαραγωγικού συστήματος. Αυτό μεταφράζεται για τους άντρες σε ενδυνάμωση της στύσης, καθυστέρηση της εκσπερμάτισης και καλύτερο έλεγχο του οργασμού. Υπάρχουν επομένως αρκετοί λόγοι για να ξεκινήσετε τις ασκήσεις άμεσα.

Οι ασκήσεις ενδυναμώνουν τον ηβοσπλαχνικό μυ, αυτόν δηλαδή που ξεκινάει από από το οστό της πυελικής περιοχής και φτάνει στον κόκκυγα (για να καταλάβετε ποιος μυς είναι, διακόψτε απότομα την ούρηση).

Για να κάνετε τις ασκήσεις εντοπίστε τον μυ, σφίξτε τον και χαλαρώστε τον εναλλάξ μετά από κάθε ενούρηση. Όταν συνηθίσετε επαναλάβετε την άσκηση 5 φορές την ημέρα (από 10 επαναλήψεις που σταδιακά θα τις αυξήσετε).

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ