Για την κωλυσιεργία που παρατηρείται στο Μετρό Θεσσαλονίκης μίλησε, μεταξύ άλλων, ο  βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό “102fm” της ΕΡΤ3.

«Το Μετρό αυτή τη στιγμή έχει πραγματικά εγκλωβίσει, κρατά όμηρο την οικονομική ζωή στο κέντρο  της Θεσσαλονίκης, με διαχρονικές τις ευθύνες των προηγούμενων κυβερνήσεων. Δεν μας  έφταναν τα μνημόνια, δεν μας έφτανε η λιτότητα, δεν μας έφταναν οι στρατιές των ανέργων, που στη Θεσσαλονίκη χτυπάνε κόκκινο, ειδικά των γυναικών και των νέων, έχουμε και τα εργοτάξια του μπλοκαρισμένου εδώ και τρία χρόνια Μετρό που έχουν σταματήσει κάθε παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα», τόνισε μεταξύ και άλλων ο κ. Τριανταφυλλίδης.

Όπως επεσήμανε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, θα πρέπει ο κ. Σπίρτζης, ο οποίος θα επισκεφθεί αύριο τη Θεσσαλονίκη, να καθορίσει σαφές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών του Μετρό, ενός έργου που έχει τελματώσει, με πολλαπλές κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις στον παραγωγικό ιστό της πόλης, σημαντικότερη των οποίων αποτελεί η συνεχιζόμενη και παρατεταμένη οικονομική καταστροφή των επιχειρηματιών πέριξ των εγκαταλελειμμένων εργοταξίων.

Ενώ, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Ο κ. Σπίρτζης επ΄ ουδενί δεν είναι ανεκτό να συνεχίσει την τακτική των προκατόχων του, δηλαδή το παραμύθιασμα των Θεσσαλονικέων. Πέρασε ήδη ένας χρόνος, με τη δική μας διακυβέρνηση. Θέλουμε το έργο να ξαναζωντανέψει, να επιστρέψουν οι απολυμένοι στις εργασίες του Μετρό και επιτέλους να καθορισθεί ημερομηνία ολοκλήρωσης-αποπεράτωσης και λειτουργία του έργου. Να σταματήσει η ταλαιπωρία των Θεσσαλονικέων, με το ένα και μοναδικό μέσο μεταφοράς. Εάν έρθει αύριο ο κ. Σπίρτζης για να «παραμυθιάσει» τους Θεσσαλονικείς, δυστυχώς θα βρεθώ κι εγώ απέναντί του. Ελπίζω πως κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί. Αναρωτιέμαι: πώς στην Αθήνα βρήκαν τεχνική λύση, να συνυπάρξουν τα αρχαία με το Μετρό και δεν μπορούν στη Θεσσαλονίκη; Μήπως η Αθήνα διαθέτει λιγότερα αρχαία από τη Θεσσαλονίκη; Επιτέλους να ξαναρχίσει και να ολοκληρωθεί το έργο. Μπορούν να συνυπάρξουν ΚΑΙ το Μετρό ΚΑΙ τα αρχαία στη Θεσσαλονίκη».

Ακολουθεί το απόσπασμα της συνέντευξης:

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ