Η μείωση των συνθέσεων στα πληρώματα των πλοίων της ακτοπλοΐας, που προβλέπεται στη νέα συμφωνία με τους δανειστές, θα τεθεί επί τάπητος στη σημερινή συνάντηση του υπουργού Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.

Υπενθυμίζεται πως το μοντέλο αυτό εφαρμόστηκε στις γραμμές της Αδριατικής επί των ημερών Μ. Βαρβιτσιώτη, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις της ΠΝΟ, η οποία μάλιστα απέστειλε εξώδικο προς τους αρμόδιους φορείς και τις ναυτιλιακές εταιρείες.

Από πλευράς του, ο κ. Δρίτσας είχε υπογραμμίσει πως η Κυβέρνηση κατέβαλε μεγάλες προσπάθειες κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευση, ώστε το μέτρο να μην εφαρμοστεί γραμμές του εσωτερικού της χώρας και αντιθέτως να υπάρξει καθορισμός των επιπέδων στελέχωσης για όλες τις κατηγορίες προσωπικού, κάτι που όμως δεν έγινε και δεν ήταν επιλογή της κυβέρνησης.

«Η απαίτηση αυτή των δανειστών δεν έχει δημοσιονομικό όφελος, αλλά αντίθετα το ΝΑΤ θα έχει μεγάλες οικονομικές απώλειες, ενώ κέρδη και μάλιστα μεγάλα θα έχουν μόνο οι ναυτιλιακές εταιρείες της ακτοπλοΐας», τόνισε σήμερα σε συνέντευξή του ο Γενικός Γραμματέας της ΠΝΟ, Γιάννης Χαλάς.

Άλλο θέμα της σημερινής συνάντησης Δρίτσα-ΠΝΟ είναι η επικείμενη μεταφορά του κλάδου επικουρικής ασφάλισης ναυτικών από το ΝΑΤ στο ΕΤΕΑ. Θα συζητηθεί επιπλέον το αίτημα της ΠΝΟ, οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του Γραφείου Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας, με τις αμοιβές των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και της Διεθνούς Σύμβασης Εργασίας, αλλά και με κοινωνικοασφαλιστική προστασία.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ