«Η ΝΔ κατά πάγια τακτική της βαφτίζει το ψάρι – κρέας, για να κρύψει τις πολιτικές της αμαρτίες και το… νηστίσιμο μεγάλο φαγοπότι, που έχει στήσει επί δεκαετίες στη χώρα, με τους λίγους και εκλεκτούς της, από το υστέρημα του ελληνικού λαού και τον ιδρώτα του φορολογούμενου πολίτη», τονίζει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών – Δικτύων (ΥΠΟΜΕΔΙ).

«Αντί να απολογούνται και να σιωπούν, παίρνουν τη ντουντούκα του πολιτικού ψεύδους και κάνουν τους τιμητές. Κάθε φορά, που χαλάμε τα πάρτι, που έχει στήσει η ΝΔ με τα ιδιωτικά συμφέροντα, την διαπλοκή και τον παλαιοκομματισμό, που στηρίζει και την στηρίζουν.
Υψώνουν την ένταση του πολιτικού θράσους τόσο περισσότερο, όσο διαπιστώνουν ότι δεν πρόκειται να σταματήσουμε», προσθέτει το ΥΠΟΜΕΔΙ.

Το ΥΠΟΜΕΔΙ, υπογραμμίζει ακόμη, ότι «Υπερασπίζοντας το συμφέρον του δημοσίου και του λαού θα συνεχίσουμε να χαλάμε τα πάρτι τους, να αποκαλύπτουμε τις ευθύνες τους και να εξυγιαίνουμε έναν προς έναν χώρο και τομέα, όπου έχουν αφήσει βαρύ το αποτύπωμα της κακοδιαχείρισης και της σπατάλης τους.

Μπορούν να βαφτίζουν το ψάρι κρέας!
– Δεν μπορούν όμως να κρύψουν την πολιτική και διαχειριστική τους ανικανότητα, να προστατέψουν το δημόσιο συμφέρον.
– Δεν μπορούν να κρύψουν ότι για να εξυπηρετήσουν τους εκλεκτούς τους, σπατάλησαν δισ. του ελληνικού λαού και καταπάτησαν τη νομιμότητα.
– Δεν μπορούν όμως να κρύψουν την αλήθεια!

Η αλήθεια να λέγεται:
-·Χάρισαν δισ. στα κανάλια της διαπλοκής και της ασυδοσίας.
– Σκόρπισαν δισ. στα κρατικοδίαιτα ιδιωτικά μονοπώλια των αστικών συγκοινωνιών και των αεροπορικών άγονων γραμμών.
– Εξασφάλισαν προκαταβολικά, πριν αρχίσουν τα έργα, στους αυτοκινητοδρόμους, στο Μετρό Θεσσαλονίκης και σε πολλά άλλα έργα «πανωπροίκια» και δωράκια στους εργολάβους, με εξαρχής ναρκοθετημένες εις βάρος του Δημοσίου συμβάσεις.
– Γνώριζαν από την αρχή ότι δεν μπορούν να ολοκληρωθούν σε 6 και 12 μήνες οι απαλλοτριώσεις, οι αρχαιολογικές εργασίες, οι περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις και άλλες υποχρεώσεις του Δημοσίου, για την υλοποίηση των έργων. Επί 12 χρόνια δεν μπόρεσαν να τις ολοκληρώσουν. Μπόρεσαν όμως, με τις συμβάσεις του Γιώργου Σουφλιά και τις αναθεωρημένες συμβάσεις της κυβέρνησης του Αντώνη Σαμαρά, να δέσουν το Δημόσιο χειροπόδαρα και να το βάλουν στον τοίχο αντιμέτωπο με μεγάλες διεκδικήσεις αποζημιώσεων.
– Συνέχιζαν να δίνουν «δωράκια» στους εργολάβους, κρατώντας τα έργα κολλημένα επί πενταετία από το 2011 έως το 2015, χωρίς καμία προοπτική και διασφάλιση να ξεκινήσουν και να ολοκληρωθούν.
– Έκαναν, επί κυβέρνησης Σαμαρά και επί υπουργίας Κωστή Χατζηδάκη στα υπουργεία ΥΠΟΜΕΔΙ και Ανάπτυξης, «την επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων» σύντομο ανέκδοτο.
– Πέρασαν στις γκρίζες σελίδες της ιστορίας των έργων, τα εγκαίνια των κ.κ. Σαμαρά και Βενιζέλου, πάλι επί υπουργίας του σημερινού αντιπροέδρου της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη, με μεταφερόμενους εργάτες και ψεύτικα μηχανήματα, σε έρημα εργοτάξια.
– Τα «πανωπροίκια» και τα «δωράκια», που καταγγέλλει η ΝΔ είναι τα δικά της «πανωπροίκια» και «δωράκια» προς τους εργολάβους και τους παραχωρησιούχους των αυτοκινητοδρόμων.»

Όπως σημειώνει το ΥΠΟΜΕΔΙ, «από την επαναδιαπραγμάτευση των 4 οδικών αξόνων (ΙΟΝΙΑ, ΟΛΥΜΠΙΑ, Ε65, ΜΟΡΕΑΣ), που έκανε η κυβέρνηση μας και το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, σε σχέση με τις αρχικές απαιτήσεις κατασκευαστών και παραχωρησιούχων, που προκύπτουν από τις δυσμενέστατες για το δημόσιο συμβάσεις της ΝΔ, πετύχαμε συνολικό όφελος 764.477.733 ευρώ για το δημόσιο και τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη.

Τα επίσημα στοιχεία και οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Από την σκληρή και δύσκολη διαπραγμάτευση της κυβέρνησης μας πετύχαμε τελικό όφελος για το δημόσιο και τον Έλληνα πολίτη:
– Στην «Ολυμπία Οδό»: 171.834.053 ευρώ.
– Στην «Ιόνια Οδό»: 230.240.276 ευρώ.
– Στον Ε 65: 137.403.444 ευρώ.
– Στον αυτοκινητόδρομο «Μορέας»: 225.000.000 ευρώ.

Συνολικό τελικό όφελος για το Δημόσιο και τον Έλληνα πολίτη: 764.477.773 ευρώ.
Η αλήθεια είναι ότι από το 2015 σε πολύ δύσκολες συνθήκες δώσαμε τη μάχη για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος και την ολοκλήρωση των τελματωμένων έργων, των τεσσάρων μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας, που αντιμετώπιζαν σύνθετα και μεγάλα προβλήματα.

Επιλύσαμε με σχέδιο και σκληρή δουλειά τα προβλήματα των απαλλοτριώσεων, αρχαιολογικών εργασιών, αδειοδοτήσεων και όλων των άλλων εκκρεμοτήτων, που είχε αφήσει η ΝΔ πάνω από δέκα χρόνια. Και σήμερα έχουμε χειροπιαστά αποτελέσματα. Τα έργα είναι σε πλήρη ανάπτυξη. Το βλέπουν και το γνωρίζουν όλοι. Οι διερχόμενοι οδηγοί, οι τοπικές κοινωνίες, οι χιλιάδες εργαζόμενοι σε όλα τα κατασκευαστικά μέτωπα.

Πετύχαμε παράλληλα με την προστασία του δημοσίου συμφέροντος, την συμφωνία δεσμευτικών χρονοδιαγραμμάτων λειτουργικής παράδοσης όλων των έργων αυτοκινητοδρόμων της χώρας μέχρι τον Μάρτιο 2017.
– Άλλο ένα πάρτι της ΝΔ και των εκλεκτών της πήρε τέλος.
– Ο κύκλος των οικονομικών υπερβάσεων, των καθυστερήσεων και της λεηλασίας των χρημάτων από τον ιδρώτα του Έλληνα πολίτη, στα ημιτελή, ανολοκλήρωτα και διαιωνιζόμενα έργα των αυτοκινητοδρόμων, που άνοιξε και συντήρησε η ΝΔ πάνω από δέκα χρόνια, κλείνει οριστικά», καταλήγει το ΥΠΟΜΕΔΙ στην ανακοίνωσή του.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ