Με αφορμή το περιστατικό της περασμένης Κυριακής, 3 Ιανουαρίου 2015 στην πτήση Α3928 της εταιρείας Aegean από την Αθήνα προς το Τελ Αβίβ, το υπουργείο Δικαιοσύνης σε ανακοίνωσή του υπενθυμίζει ότι πρέπει να τηρείται απαρεγκλίτως η αρχή της ίσης μεταχείρισης στη διάθεση και την παροχή αγαθών και υπηρεσιών.

Ακόμη, το υπουργείο Δικαιοσύνης επισημαίνει ότι «απαγορεύεται και είναι καταδικαστέα, απ’ όπου κι αν προέρχεται, κάθε διακριτική μεταχείριση για λόγους εθνοτικής ή φυλετικής καταγωγής, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας ή γενετήσιου προσανατολισμού».

Τονίζεται επίσης το υπουργείο Δικαιοσύνης πως προωθεί τη διαδικασία αναθεώρησης του Ν. 3304/2005 (ίσης μεταχείρισης σε φυλετικές, θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις), με σκοπό την αποτελεσματικότερη εφαρμογή της ίσης μεταχείρισης και την καλύτερη προστασία κάθε προσώπου από διακρίσεις.

Υπενθυμίζεται ότι την 3.1.2016 στο αεροπλάνο με προορισμό το Τελ Αβίβ, είχαν ήδη επιβιβαστεί Ισραηλινοί εβραίοι επιβάτες, που αντιλήφθηκαν ότι μαζί τους θα ταξίδευαν και δύο Ισραηλινοί Άραβες. Μερικοί από τους Ισραηλινούς επιβάτες αντέδρασαν και διαμαρτυρήθηκαν έντονα στο πλήρωμα.

Πριν από την απογείωση, κάποιοι από αυτούς αρνήθηκαν να κάτσουν στη θέση τους και να προσδεθούν. Το πλήρωμα τότε ζήτησε τη βοήθεια της αστυνομίας για να ελεγχθούν ξανά οι δύο επιβάτες. Τελικά, οι δύο Ισραηλινοί Άραβες αποβιβάστηκαν και μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο, ώστε να αναχωρήσουν με άλλη πτήση την επόμενη ημέρα.

Οι Ισραηλινοί επιβάτες απαίτησαν από το πλήρωμα να γίνει πρόσθετος έλεγχος ασφαλείας σε όλους τους επιβαίνοντες. Το πλήρωμα τότε, σύμφωνα με πληροφορίες, τους προειδοποίησε ότι όσοι διαμαρτύρονται θα αποβιβαστούν, θα χάσουν και το δικαίωμα αποζημίωσης. Κατόπιν αυτών το αεροσκάφος απογειώθηκε με καθυστέρηση μιάμισης ώρας.

Η Aegean σε σχετική ανακοίνωσή της προχθές Τρίτη ανέφερε ότι, μετά την ανησυχία και έντονη διαμαρτυρία που εκφράστηκε από αριθμό Ισραηλινών επιβατών, προέβη σε επιπλέον έλεγχο με την παρουσία και συνδρομή της Ελληνικής Αστυνομίας, από τον οποίο δεν εντοπίστηκε κάποιο ζήτημα. Ακόμη, η αεροπορική εταιρεία αναφέρει ότι «πρόκειται για ένα μεμονωμένο και ατυχές περιστατικό, το οποίο έληξε σύντομα, χάρη στη συνεργασία και τη συναινετική διάθεση των δύο επιβατών», ενώ εξέφρασε τη λύπη της για το δυσάρεστο περιστατικό που δεν την εκφράζει.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ