Πάνω σε τρεις άξονες θα κινηθεί η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ ενόψει του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου. Η εκστρατεία ξεκινά ουσιαστικά την Τετάρτη και ο επικοινωνιακός σχεδιασμός εκπονήθηκε με εθελοντική συμμετοχή από μέλη και στελέχη του κόμματος που έχουν επαγγελματικές γνώσεις επικοινωνίας.

Οι τρεις άξονες της καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ είναι:

1. Η ανάδειξη του κοινωνικού χαρακτήρα του «όχι» στο δημοψήφισμα. Δηλαδή θα επισημαίνονται οι επιπτώσεις της ακολουθούμενης έως τώρα πολιτικής με βάση τα μνημόνια και θα υποστηρίζεται η ανάγκη ανατροπής της πολιτικής λιτότητας και των επιπτώσεών της με «όχι’ στο δημοψήφισμα.

2. Θα επισημαίνεται η ανάγκη, ο ελληνικός λαός να αφεθεί απερίσπαστος να ψηφίσει την Κυριακή χωρίς ξένες παρεμβάσεις , γι αυτό και το κεντρικό σύνθημα είναι «όχι με αξιοπρέπεια και δημοκρατία».

3. Ο τρίτος άξονας θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή πτυχή και στην ανάγκη να μην χαθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ το ευρωπαϊκό στίγμα που θα έχει ως κεντρική θέση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ευρωπαϊκό κόμμα, ότι επιδιώκει την ισότιμη συμμετοχή της χώρας στην ΕΕ και ότι προσπαθεί να οικοδομηθεί μια νέα Ευρώπη.

Από εκεί και πέρα, η κεντρική πολιτική εντολή που έχει δοθεί στο έμψυχο δυναμικό του ΣΥΡΙΖΑ είναι οι ομιλίες τους να είναι ενωτικές και να αποφύγουν οποιαδήποτε ενέργεια ή δήλωση που μπορεί να εκληφθεί ως διχαστική.


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..

To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.