Πάνω σε τρεις άξονες θα κινηθεί η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ ενόψει του δημοψηφίσματος της 5ης Ιουλίου. Η εκστρατεία ξεκινά ουσιαστικά την Τετάρτη και ο επικοινωνιακός σχεδιασμός εκπονήθηκε με εθελοντική συμμετοχή από μέλη και στελέχη του κόμματος που έχουν επαγγελματικές γνώσεις επικοινωνίας.

Οι τρεις άξονες της καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ είναι:

1. Η ανάδειξη του κοινωνικού χαρακτήρα του «όχι» στο δημοψήφισμα. Δηλαδή θα επισημαίνονται οι επιπτώσεις της ακολουθούμενης έως τώρα πολιτικής με βάση τα μνημόνια και θα υποστηρίζεται η ανάγκη ανατροπής της πολιτικής λιτότητας και των επιπτώσεών της με «όχι’ στο δημοψήφισμα.

2. Θα επισημαίνεται η ανάγκη, ο ελληνικός λαός να αφεθεί απερίσπαστος να ψηφίσει την Κυριακή χωρίς ξένες παρεμβάσεις , γι αυτό και το κεντρικό σύνθημα είναι «όχι με αξιοπρέπεια και δημοκρατία».

3. Ο τρίτος άξονας θα αναφέρεται στην ευρωπαϊκή πτυχή και στην ανάγκη να μην χαθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ το ευρωπαϊκό στίγμα που θα έχει ως κεντρική θέση ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ευρωπαϊκό κόμμα, ότι επιδιώκει την ισότιμη συμμετοχή της χώρας στην ΕΕ και ότι προσπαθεί να οικοδομηθεί μια νέα Ευρώπη.

Από εκεί και πέρα, η κεντρική πολιτική εντολή που έχει δοθεί στο έμψυχο δυναμικό του ΣΥΡΙΖΑ είναι οι ομιλίες τους να είναι ενωτικές και να αποφύγουν οποιαδήποτε ενέργεια ή δήλωση που μπορεί να εκληφθεί ως διχαστική.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ