«Πρόθεση και στόχος και επιδίωξη της κυβέρνησης και στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη, παρά τις εξελίξεις προς την κατεύθυνση της ιδιωτικοποίησης, είναι να διατηρηθούν οι ασφαλείς και σταθερές θέσεις εργασίας» επανέλαβε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρής Δρίτσας, κατά την επίσκεψη του στον ΟΛΘ, το απόγευμα της Τρίτης, προς εργαζόμενους του λιμανιού, οι οποίοι τον περίμεναν για να διαμαρτυρηθούν στην είσοδο του οργανισμού.

«Σε αυτή τη διαδρομή πορευόμαστε και φυσικά βήμα – βήμα θέλουμε να πετύχουμε την πλήρη κατοχύρωση. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία κατοχύρωση μέχρι στιγμής: υπάρχει μια κατοχύρωση που πρέπει να γίνει πλήρης» πρόσθεσε ο κ. Δρίτσας.

Ο κ. Δρίτσας πρόσθεσε, ότι ο ίδιος και οι συναρμόδιοι υπουργοί είναι σε διαρκή διαβούλευση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και προσπαθούν για την καλύτερη λύση. Επεσήμανε ότι το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους ίδιους ως εργαλείο, επεξηγώντας μεταξύ άλλων, ότι «η οποιαδήποτε μεταβολή του πλειοψηφικού πακέτου του Πειραιά, ή της Θεσσαλονίκης, δεν καταργεί τον Οργανισμό Λιμένος».

«Σε αυτό το πλαίσιο που ήδη υπάρχει, εμείς έχουμε προσθέσει στον Πειραιά, στη σύμβαση παραχώρησης, μια ρύθμιση που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση. Στη Θεσσαλονίκη είναι ακόμη ανοιχτό και συζητιέται και πιστεύω ότι θα δώσουμε ακόμη μεγαλύτερη στήριξη, διότι στον Πειραιά όλα έγιναν υπό εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες, εδώ έχουμε καλύτερες δυνατότητες, στο δε νόμο για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα, επίσης έχουμε διάταξη που δίνει πρόσθετη εξασφάλιση» συνέχισε ο κ. Δρίτσας και υπογράμμισε ότι «η Δημόσια Αρχή Λιμένα δεν θα λειτουργήσει μόνο στον Πειραιά», αλλά «θα ιδρυθεί τμήμα της Αρχής Λιμένα και στη Θεσσαλονίκη». «Αυτά δεν είναι απουσία της κυβέρνησης, είναι παρουσία και πρωτοβουλία της κυβέρνησης και χωρίς να μας ζητηθούν» υπογράμμισε ο υπουργός.

Ο κ. Δρίτσας τόνισε στους εργαζόμενους του ΟΛΘ, ότι το γεγονός ότι αυτή η κυβέρνηση «έφτασε στο σημείο να συμβιβαστεί εξαναγκαζόμενη, και να δεχτεί τις δρομολογημένες ιδιωτικοποιήσεις, μπορεί να το ερμηνεύει κάποιος ως προδοσία», αλλά «αυτή είναι η πιο εύκολη απάντηση». «Η πραγματική απάντηση είναι ότι η ζωή είναι πολύ σκληρή και χρειάζεται σε αυτές τις συνθήκες να μη το βάζει κανείς κάτω, έστω και εάν φαντάζουν όλα πάρα πολύ δύσκολα» συνέχισε ο κ. Δρίτσας και πρόσθεσε: «Λοιπόν, αυτή η κυβέρνηση δε το βάζει κάτω. Με επίγνωση του συμβιβασμού, με επίγνωση της υποχώρησης σε σχέση με προγραμματικές δεσμεύσεις, λέμε να μη το βάλουμε κάτω, να μη φύγουμε».

Ο κ. Δρίτσας τόνισε ότι το ΤΑΙΠΕΔ ως υπεύθυνο για τη διαγωνιστική διαδικασία και κύριος μέτοχος στα δύο λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αναρτά ένα σχέδιο σύμβασης παραχώρησης «που το ίδιο δηλώνει ότι είναι προσωρινό, μεταβατικό και όχι δεσμευτικό». «Οι συμβάσεις παραχώρησης που αναρτώνται για να κινηθούν οι διαγωνιστικές διαδικασίες, δεν αποτελούν κυβερνητικές αποφάσεις» πρόσθεσε ο υπουργός.

Τον κ. Δρίτσα υποδέχθηκαν στην είσοδο του κτιρίου του οργανισμού λιμένος, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ Δημήτρης Μακρής και ο αντιπρόεδρος του ΟΛΘ Κώστας Μέλλιος. Ακολούθησε συνάντηση της διοίκησης του ΟΛΘ με τον υπουργό στα γραφεία της διοίκησης.

«Χρήσιμη» χαρακτήρισε την συζήτηση που είχε με τη διοίκηση του ΟΛΘ ο Θοδωρής Δρίτσας

Κατά την διάρκεια της συνάντησης, ανταλλάχθηκαν απόψεις για θέματα αφορούν το λιμάνι, τις υποδομές, τις επενδύσεις, τα εργασιακά και γενικότερα τις λειτουργίες του λιμανιού.

«Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΘ -και κάθε μέλος του χωριστά- θέλει η εξέλιξη που αφορά την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης να αποτελέσει ένα πεδίο προβληματισμού για ολόκληρη την πόλη, για όλους τους παραγωγικούς φορείς, για τον οργανισμό, για τους εργαζομένους και εφόσον αποτελεί μια δέσμευση της χώρας, να προχωρήσει με κανόνες που θα εξασφαλίσουν το ευρύτερο συμφέρον από κάθε άποψη» δήλωσε μετά τη συνάντηση ο Θοδωρής Δρίτσας.

«Ήταν μια ανταλλαγή απόψεων πάρα πολύ χρήσιμη», είπε ο υπουργός, διευκρινίζοντας ότι η συνάντηση αυτή δεν στόχευε στο να ληφθούν αποφάσεις, αλλά στο να γίνει μια αναλυτική συζήτηση και μια αξιολόγηση των δεδομένων για το λιμάνι και πρόσθεσε:

«Μπορέσαμε να θέσουμε στο διάλογο παραμέτρους, που η κάθε μια χωριστά έχουν τη σημασία τους».

Από την πλευρά του, ο αντιπρόεδρος της διοίκησης και προεδρεύων του ΟΛΘ Κώστας Μέλλιος δήλωσε ότι θα πρέπει όλοι να εργαστούν «για το καλύτερο αποτέλεσμα» και να συνταχθεί και η πόλη και οι φορείς της πόλης στην προσπάθεια «να προστατευτούν δικαιώματα, να ανέβουν οι αξίες του λιμανιού και να γίνουν επενδύσεις που θα δώσουν προοπτική στην πόλη και στην περιοχή».

SHARE


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.