Στην στρατηγικής σημασίας που θα διαδραματίσει στην ελληνική οικονομία η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων που παρέμεναν «παγωμένα» τα τελευταία χρόνια, στάθηκε ο υπουργός υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρζτης.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9» ο κ. Σπίρτζης έθεσε ως προτεραιότητα της κυβέρνησης την αντιμετώπιση της ανεργίας και την εφαρμογή των κοινωνικών της πολιτικών, τονίζοντας πως «το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι το τελευταίο έργο που βρήκαμε “κολλημένο”. Πλέον όλα τα μεγάλα έργα της χώρας είναι σε πλήρη εξέλιξη και επιτάχυνση και έχουν επανακκινηθεί όλα. Και πιστεύουμε ότι μέσα απ΄ αυτή την πολιτική είναι ο μόνος τρόπος να πολεμήσουμε την ανεργία και να έχουμε άμεσα έσοδα στα κρατικά ταμεία για τις κοινωνικές πολιτικές».

Ο κ. Σπίρτζης κατηγόρησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις και ειδικά την κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή, λέγοντας ότι το μετρό, οι αυτοκινητόδρομοι και τα άλλα τα μεγάλα έργα που ξεκίνησαν την εποχή εκείνη επί υπουργίας Γιώργου Σουφλιά, έγιναν «χωρίς προβλέψεις» και με «ψευδή χρονοδιαγράμματα» και επισήμανε ότι αν είχαν ολοκληρωθεί έγκαιρα θα άλλαξε προς το καλύτερο η εικόνα της χώρας.

«Το μετρό της Θεσσαλονίκης και οι πέντε αυτοκινητόδρομοι που έγιναν παραχωρήσεις είναι έργα που βγήκαν άρον – άρον από τη ΝΔ, από τον κ. Σουφλιά τότε χωρίς μελέτες, χωρίς απαραίτητες προβλέψεις για το πότε θα ολοκληρωθούν οι αρχαιολογικές εργασίες, οι απαλλοτριώσεις , με ψευδή χρονοδιαγράμματα και όλο αυτό το σκηνικό που είχε στηθεί δεν ήταν προς το δημόσιο όφελος», τόνισε και υπογράμμισε αυτές οι μεγάλες καθυστερήσεις ταλαιπωρούν τους πολίτες και την ανάπτυξη της χώρας πάνω από μια δεκαετία.

Παράλληλα προανήγγειλε «την άμεση έναρξη των εργασιών στο βασικό έργο, στην κύρια γραμμή μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου του 2016 και μέχρι την 1η Φεβρουαρίου την πλήρη επανεκκίνησή του», αναφερόμενος στη βασική γραμμή Ν. Σ. Σταθμός – Ν. Ελβετία.

Επιπροσθέτως ο υπουργός ανακοίνωσε, ότι η πρώτη φάση του έργου θα ολοκληρωθεί το Μάρτιο του 2017, ενώ το έργο θα παραδοθεί στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020.

Αναφερόμενος στην ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων είπε ότι οι υποδομές και η εκμετάλλευσή τους θα μπορούσε εδώ και χρόνια να είναι διαφορετικές και τόνισε ότι τα αεροδρόμια δεν είχαν την ανάπτυξη που όφειλαν να έχουν, ενώ επέκρινε την αντιπολίτευση για την κριτική που ασκεί πάνω στο θέμα αυτό.

Είπε ακόμα ότι τα έργα που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια θα ολοκληρωθούν μέχρι το Μάρτιο του 2014, ενώ ειδικά για το αεροδρόμιο Καστελίου Κρήτης υπογράμμισε ότι θα θα επενδυθούν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

Για το μετρό της Θεσσαλονίκης επισήμανε ότι μαζί με έργα ξεκινάει και η συμπληρωματική σύμβαση για τις αρχαιολογικές εργασίες ενώ για τι σταθμό της Βενιζέλου τόνισε ότι δεν ακυρώνεται, αλλά αναβάλλεται η κατασκευή του.

«Ο σταθμός Βενιζέλου δεν ακυρώνεται, μετατίθεται χρονικά μέχρι την οριστική διευθέτηση της ανάδειξης και της προστασίας των αρχαιοτήτων και σε συνεργασία με τις υπηρεσίες και το υπουργείο Πολιτισμού θα βρεθούν οι βέλτιστες λύσεις για την ολοκλήρωση και του σταθμού Βενιζέλου», είπε.

Τέλος, Για το αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης έκανε γνωστό ότι θα ήταν πολύ καλύτερο αν είχαν ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια τα έργα και υπογράμμισε ότι το έργο κατασκευής του αεροδιαδρόμου “ξεκόλλησε” και με την ολοκλήρωση των εργασιών θα εξυπηρετεί πολύ περισσότερες πτήσεις.

 

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ