Σαρκαστική διάθεση, «κόλλημα» με το όνομα ή τυχαίο γεγονός; Μάλλον κάτι από τα δύο πρώτα, οδήγησε τους επιτελείς του Απόστολου Τζιτζικώστα στην επιλογή ξενοδοχείου με την επωνυμία «Samaras», όπου θα πραγματοποιήσει ομιλία αύριο ο υποψήφιος για την ηγεσία της ΝΔ.

Φαίνεται, πως το εν λόγω επίθετο συνεχίζει να στοιχειώνει την «γαλάζια Ιερουσαλήμ».

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές Τζιτζικώστα, τα «πρόσωπα-κλειδιά» που σχεδιάζουν την επικοινωνιακή στρατηγική του είναι δύο: Ο Περικλής Πηλείδης (ο εμπνευστής του σήματος της ΝΔ που θυμίζει κάτι από παγωτό μηχανής) και ο Γρηγόρης Τσιμογιάννης (παλαιός σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά).

Να υπενθυμίσουμε όμως, πως στις εκλογικές διαδικασίες δεν ψηφίζουν ούτε επικοινωνιολόγοι, ούτε εταιρείες δημοσκοπήσεων, όπως έχει αποδειχτεί ουκ ολίγες φορές…

 

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ