Μετά απο παλινωδίες και καθυστερήσεις πολλών δεκαετιών τα πρώτα (δοκιμαστικά και προσομοίωσης) βαγόνια του Μετρό Θεσσαλονίκης -επιτέλους- μπήκαν στις ράγες. Δείτε το φωτογραφικό υλικό με την οπτική προσέγγιση του sooc.gr:

Επίβλεψη των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης (στάση Νέα Ελβετία) από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, κατά την διάρκεια της καθιερωμένης επίσκεψής του για τα εγκαίνια 81ης ΔΕΘ, Θεσσαλονίκη, 10 Σεπτεμβρίου 2016.

Επίβλεψη των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης (στάση Νέα Ελβετία) από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, κατά την διάρκεια της καθιερωμένης επίσκεψής του για τα εγκαίνια 81ης ΔΕΘ, Θεσσαλονίκη, 10 Σεπτεμβρίου 2016.

_kt_55261473492735

Επίβλεψη των εργασιών στο Μετρό Θεσσαλονίκης (στάση Νέα Ελβετία) από τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, κατά την διάρκεια της καθιερωμένης επίσκεψής του για τα εγκαίνια 81ης ΔΕΘ, Θεσσαλονίκη, 10 Σεπτεμβρίου 2016.

_kt_52501473492590

Το έργο αποτέλεσε «ανεκπλήρωτη προφητεία» για πάμπολλες κυβερνήσεις και υπουργούς Υποδομών, σε βαθμό τέτοιο που κατέλαβε επάξια ανεκδοτολογικό χαρακτήρα. Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι οι πρώτες εσκαφές ξεκίνησαν το… 1986 επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα!

Ο διάλογος που θα μπορούσε να συνοδέυει την βασική φωτογραφία της ανάρτησης, ανάμεσα στον Αλέξη Τσίπρα και τους τεχνικούς του έργου, είναι «άσπρισαν τα μαλλιά σας για να δείτε βαγόνι να μπαίνει στις ράγες του Μετρό Θεσσαλονίκης».

Φάμελλος στο altsantiri.gr: «Δουλειά σε 1.500 οικογένειες»

Σύμφωνα με τον βουλευτή Β’ Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτη Φάμελλο, «το έργο βρίσκεται μπροστά από τα χρονοδιαγράμματα και πιθανότατα θα παραδοθεί πριν από τους προβλεπόμενους χρόνους».

Όπως σημειώνει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος συνόδευσε τον πρωθυπουργό στην επιθεώρηση των έργων, «το βασικό όρυγμα με τις δύο σήραγγες θα ολοκληρωθεί ως το τέλος του χρόνου».

_kt_52741473492612

Ο κ. Φάμελλος τονίζει στο altsantiri.gr ότι «το ξεπάγωμα των εργασιών δίνει δουλειά σε 1.500 οικογένειες», ενώ αποκαλύπτει ότι σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται και οι μελέτες επέκτασης του Μετρό. Η επέκταση, σε αυτή τη φάση, περιλαμβάνει τις γραμμές:

  • Καλαμαριά – Αεροδρόμιο Μίκρας
  • Βαρδάρης – Πολίχνη
  • Μενεμένη – Εύοσμος

Μία από τις τελευταίες μεγάλες καθυστερήσεις σημειώθηκε επί κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου, αφού το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης παρέμενε «παγωμένο» για 15 μήνες, λόγω εμπλοκής με τις ανάδοχες εταιρείες.

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, επαναδιαπραγματεύτηκε με τις τεχνικές εταιρείες -και μάλιστα με οφέλη για το δημόσιο- και το έργο ξεκίνησε.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ