Μπορεί το ύψος να εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως είναι η κληρονομικότητα και το φύλο όμως σημαντικό ρόλο παίζουν η διατροφή, ο ύπνος και η άσκηση. Η διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, ο επαρκής ύπνος και η άσκηση θα το βοηθήσουν να αναπτυχθεί σωστά. Ας δούμε ποιες τροφές θα το βοηθήσουν να φτάσει στο μέγιστο ύψος.

  1. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, όπως μοσχάρι, κοτόπουλο, ψάρι (όσα τρώγονται με το κόκκαλο όπως ο γαύρος εφοδιάζουν τον οργανισμό με ασβέστιο), όσπρια, αυγό και ημιαποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα.
  2. Τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, όπως τυρί, γάλα, γιαούρτι, σολομός, μύδια, στρείδια, σύκα, αμύγδαλα, μπρόκολο, όσπρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, αποξηραμένα φρούτα.
  3. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο όπως κόκκινο κρέας, συκώτι, μύδια, στρείδια, δημητριακά ολικής αλέσεως ή εμπλουτισμένα, φασόλια, ξηροί καρποί, αυγά, σύκο, αρακάς, πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
  4. Τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως συκώτι, μοσχάρι, κοτόπουλο, στρείδια, αρακάς, δημητριακά ολικής αλέσεως.
  5. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Α, όπως κολοκύθι, σπανάκι, καρότο, μπρόκολο, συκώτι, γλυκοπατάτα, πράσινα ραδίκια.
  6. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C όπως πορτοκάλι, λεμόνι, πιπεριά, σπαράγγι, κουνουπίδι, μπρόκολο, φράουλες.
  7. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D, όπως πλήρες γάλα, τυρί, βούτυρο, αυγό, συκώτι, βοδινό, μοσχάρι, σαρδέλες, ρέγκα, τόνος, σολομός, μαργαρίνη.
SHARE


ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ..
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.