Επειδή τα περισσότερα παιδιά δείχνουν προτίμηση σε σνακς αμφίβολης ποιότητας που δεν προσφέρουν στον οργανισμό τους αυτά που έχουν ανάγκη, είναι προτιμότερο να ετοιμάζετε εσείς το κολατσιό τους από το σπίτι με αγνά υλικά, κάνοντάς το ταυτόχρονα ελκυστικό για το μικρό σας. Ας δούμε μερικά μυστικά για να ετοιμάσετε το ιδανικό κολατσιό!

Προτιμήστε τα φρέσκα υλικά και αποφύγετε τα έτοιμα, συσκευασμένα προϊόντα. Καλό θα είναι να αποφύγετε τη μαργαρίνη και το βούτυρο και να τα αντικαταστήσετε με ελαιόλαδο, βάζοντας μερικές σταγόνες λάδι στο σάντουιτς.

Δοκιμάστε υλικά με διαφορετικές υφές. Για παράδειγμα του αρέσουν τα τραγανά σνακς, αλλά και τα ζουμερά. Συνήθως δε τα παιδιά προτιμούν τις ήπιες γεύσεις και όχι τις πικάντικες ή τις τροφές που έχουν πολλά μπαχαρικά.

Φτιάξτε παρέα το κολατσιό για να αυξήσετε τις πιθανότητες να το φάει.

Εκτός από το άσπρο ψωμί του τοστ, επιλέξτε πολύσπορο και το ψωμί με προζύμι.

Γενικά αποφύγετε τα αλλαντικά, αλλά αν θέλετε να προσθέσετε κάποια στο σάντουιτς του παιδιού προτιμήστε το φιλέτο γαλοπούλας και το άπαχο ζαμπόν, που δεν έχουν πολλά λιπαρά.

Αποφύγετε τα κρεμώδη τυριά, όπως τα «τριγωνάκια» γιατί έχουν πολλά λιπαρά και προτιμήστε τα ελληνικά τυριά, όπως φέτα και γραβιέρα σε μικρές ποσότητες.

Tα φρέσκα λαχανικά είναι απαραίτητο συμπλήρωμα, προτιμήστε όμως το μαρούλι από την ντομάτα και γενικά τα λαχανικά που δεν αφήνουν πολλά υγρά, για να μην μαλακώσουν πολύ το ψωμί και χαλάσουν την εμφάνιση του σάντουιτς.

Φροντίστε να υπάρχει ποικιλία γιατί το πιθανότερο είναι να βαρεθεί να τρώει το ίδιο κολατσιό καθημερινά.

Αποφύγετε τα παραγεμισμένα σάντουιτς που θα το δυσκολέψουν να τα φάει, ειδικά αν σε κάθε δαγκωνιά ξεχειλίζει το περιεχόμενο και προτιμήστε τις μικρές μερίδες.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ