Αντί να κυνηγάτε το μικρό σας να φάει καθημερινά τα φρούτα που πρέπει, ακολουθήστε 4 απλούς τρόπους για να τα επιλέγει μόνο του χωρίς δεύτερη σκέψη.

  1. Τοποθετήστε τα σε σημείο που θα μπορεί να τα βλέπει. Φροντίστε να έχετε τα φρούτα έτοιμα, πλυμένα ή ακόμα και κομμένα σε σημείο που να τα βλέπει. Η εμφάνιση θα παίξει ρόλο στο αν θα τα προτιμήσει ή όχι, επομένως δοκιμάστε να κάνετε διάφορα σχέδια καθώς τα κόβετε για να γίνουν πιο δελεαστικά.
  2. Προτιμήστε να υπάρχει ποικιλία. Δοκιμάστε, δηλαδή, να του δίνετε κομμάτια από διάφορα φρούτα, διάφορων χρωμάτων, μιας και το καθένα έχει διαφορετικές βιταμίνες. Μια μερίδα φρούτων που θα περιέχει αρκετά χρώματα, αφενός θα είναι δελεαστική, αφετέρου θα του προσφέρει τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη.
  3. Σερβίρετε αποξηραμένα φρούτα. Η εναλλακτική λύση των αποξηραμένων φρούτων είναι εξίσου υγιεινή, αρκεί να επιλέξετε όσα δεν έχουν προσθήκη ζάχαρης.
  4. Περιορίστε τους χυμούς. Μπορεί ο 100% φυσικός χυμός που φτιάχνετε στο σπίτι να είναι θρεπτικός, όμως είναι καλύτερο τα παιδιά να τρώνε τα φρούτα αντί να τα πίνουν σε χυμό, καθώς έτσι απορροφούν καλύτερα τις φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

SHARE
loading...
loading...
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.