Η καλύτερη επιλογή για το πρωινό του παιδιού σας είναι τα αυγά και μάλιστα με την σφραγίδα της επιστήμης. Σύμφωνα με έρευνα του School of Nursing του Πανεπιστημίου της Πενσυλβάνια, η κατανάλωση αυγών για πρωινό αντί για δημητριακά, διατηρεί τα παιδιά χορτασμένα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Επίσης ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες μειώνει την πρόσληψη θερμίδων στο μεσημεριανό.

Η έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Eating Behaviours, εξέτασε 40 παιδιά 10 ετών που έτρωγαν πρωινό με αυγά ή δημητριακά, 350 θερμίδων και έπαιζαν παιχνίδια που απαιτούσαν κίνηση πριν φάνε μεσημεριανό. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι τα παιδιά που έφαγαν αυγά για πρωινό, κατανάλωσαν 70 θερμίδες λιγότερες στο μεσημεριανό φαγητό.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ