Η υγιεινή διατροφή του παιδιού αποτελεί προτεραιότητα κάθε γονιού. Είναι όμως όλα τα τρόφιμα που διαφημίζονται ως υγιεινά, οι καλύτερες δυνατές επιλογές για τη διατροφή του; Μπορεί το περιτύλιγμα να δείχνει ότι πρόκειται για το πιο υγιεινό προϊόν, στην πραγματικότητα όμως οι περισσότερες συσκευασμένες τροφές δεν του προσφέρουν τα απαραίτητα συστατικά για την ανάπτυξή του. Ας δούμε ποιες τροφές δεν είναι τόσο υγιεινές όσο δείχνουν.

Όποια τροφή χαρακτηρίζεται οργανική ή δεν περιέχει γλουτένη δεν είναι απαραίτητα και η πιο υγιεινή επιλογή. Είναι πιθανό αυτές οι τροφές να έχουν χαμηλή διατροφική αξία, να περιέχουν πρόσθετα χημικά, τεχνητά αρώματα ή να μην περιέχουν τις βιταμίνες που χρειάζεται το παιδί σας. Επομένως είναι σημαντικό να ελέγχετε τα συστατικά κάθε συσκευασμένης τροφής που αγοράζετε για το μικρό σας ακόμα και αν εκ πρώτης όψεως φαίνεται υγιεινή.

Οι συσκευασμένοι χυμοί περιέχουν πολλή ζάχαρη. Το παιδί σας χρειάζεται να πίνει χυμούς τόσο για να ενυδατώνεται όσο και για να λαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά αλλά οι χυμοί αυτοί πρέπει να είναι φυσικοί. Οι συσκευασμένοι χυμοί παρόλο που μοιάζουν υγιεινή επιλογή περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης.

Δεν είναι όλα τα δημητριακά η καλύτερη λύση για το πρωινό. Μπορεί στη συσκευασία να αναγράφονται με μεγάλα γράμματα οι βιταμίνες και οι φυτικές ίνες, αλλά τα περισσότερα συσκευασμένα δημητριακά περιέχουν τόση ζάχαρη, που η κατανάλωσή τους τελικά δεν είναι καθόλου ευεργετική για τον οργανισμό του παιδιού σας.

Το συσκευασμένο ψωμί ολικής αλέσεως δεν είναι τόσο υγιεινό όσο ακούγεται. Το επεξεργασμένο ψωμί ακόμα και αν είναι ολικής αλέσεως δεν περιέχει σχεδόν καθόλου φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για τον οργανισμό του.

Αντί για τα κλασικά πατατάκια, chips από λαχανικά; Ακούγεται πιο υγιεινό αλλά στην πραγματικότητα πολλά συσκευασμένα chips λαχανικών αφενός χάνουν κατά την επεξεργασία τις βιταμίνες των λαχανικών, αφετέρου είναι πιθανό να περιέχουν τις ίδιες θερμίδες με τα κλασικά πατατάκια.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ