Με το σχολικό κουδούνι να «χτύπησε» σήμερα, Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, σηματοδοτώντας και επίσημα την έναρξη της φετινής χρονιάς για τους μαθητές όλων των ηλικιών, η ηλεκτρονική σελίδα του Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ) παρέχει στους γονείς συμβουλές για να τρέφονται τα παιδιά τους υγιεινά, ισορροπημένα, αλλά και γευστικά στο σχολείο.

Ο ΟΚΑΑ ανήρτησε εύκολες, γρήγορες, υγιεινές συνταγές αλλά και συμβουλές διατροφής από τη διευθύντρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής, διαιτολόγο-διατροφολόγο, Αστερία Σταματάκη, η οποία επισημαίνει τη σημασία του πρωινού, τονίζοντας ότι «τα παιδιά που καταναλώνουν πρωινό φαίνεται να έχουν καλύτερες επιδόσεις στα μαθήματα, περισσότερη ενέργεια αλλά και να είναι πιο αδύνατα».

Στο πλαίσιο αυτό αναφέρονται τα παρακάτω:

-Το ψωμί ολικής άλεσης, οι φρυγανιές και τα δημητριακά σου παρέχουν την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα το πρωί.

– Το γάλα και τα άλλα γαλακτοκομικά κάνουν πολύ καλό στην ανάπτυξη του σώματος και των οστών.

– Χρησιμοποιήστε ένα μπλέντερ για να αναμείξετε γάλα και φρούτα σε έναν χυμό «smoothie» που αποτελεί ένα εύκολο και γρήγορο γεύμα με πολλά οφέλη.

Δοκιμάστε αυτές τις ιδέες:

– Γάλα με δημητριακά και ένα φρούτο

– Ψωμί με τυρί ή ντομάτα και ένα χυμό

– Ένα τοστ και ένα φρούτο ή άπαχο γάλα

– Ένα τοστ και ένα «smoothie»

– Δοκιμάστε ζεστό γάλα με δημητριακά πρωινού τα χειμωνιάτικα πρωινά.

– Γιαούρτι με κομμάτια φρέσκου φρούτου και 1 φέτα ψωμί

– Ένα κομμάτι από την πίτσα που έμεινε χτες το βράδυ,

Υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούν να φάνε πριν φύγουν για το σχολείο. Αν λοιπόν, το παιδί σας ανήκει σε αυτή την κατηγορία, αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να έχετε μαζί σας ανάλατους ξηρούς καρπούς, μπάρες δημητριακών, φρούτα, χυμούς και τοστ για ενέργεια.

To δεκατιανό

To δεκατιανό είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα και είναι μέρος μια ισορροπημένης διατροφής. Όμως, για να μην βαρεθεί το παιδί σας υπάρχουν οι εξής λύσεις, για να μην του δίνετε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια:

Αν βρίσκει βαρετό το ψωμί: Στα ράφια ενός φούρνου υπάρχει τέτοια ποικιλία που θα δυσκολευτείς να επιλέξεις. Μαύρο ψωμί, ψωμί με σταφίδες με ελιές, με ηλιόσπορους, πίτα αραβική, ψωμί χωριάτικο, με προζύμι.

Συνδυάστε με:

– κρεμώδες τυρί με ντομάτα

– Κομμάτια κοτόπουλου με μαγιονέζα και λίγο λάχανο

– Γαλοπούλα, τυρί και ντομάτα

– Φυστικοβούτυρο

– Αυγό , τυρί, μαρούλι

Τι άλλο:

– Κέικ σπιτικό, κράκερς με φέτες γαλοπούλας, στικς λαχανικών

– Ρυζοκοφρέτες με χυμό

– Κουλούρι Θεσσαλονίκης με μπανάνα

– Σπιτική τυρόπιτα ή σπανακόπιτα

– Γιαούρτι με φρούτα

– Ένα μικρό παστέλι

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ