Δουλειά, υποχρεώσεις στο σπίτι, φροντίδα των παιδιών. Υπάρχει χρόνος για άσκηση στην καθημερινότητά μας; Αν όχι, καλό είναι να αναλογιστούμε πως είναι σημαντικό να ασκούμαστε αφενός για να παραμένουμε υγιείς και αφετέρου για να δίνουμε το καλό παράδειγμα στα παιδιά μας. Ένας τρόπος για να τα προλάβουμε όλα είναι να κάνουμε την άσκηση οικογενειακή υπόθεση, ακολουθώντας 5 βήματα.

  1. Οργανώστε δραστηριότητες το Σαββατοκύριακο για όλη την οικογένεια. Αντί να πάτε για καφέ, οργανώστε μια βόλτα με τα ποδήλατα ή περπάτημα.
  2. Παρακολουθήστε κάποιο μάθημα γυμναστικής/ χορού τις ίδιες ώρες. Αν λόγου χάρη η μικρή σας πάει χορό, γιατί να μην δοκιμάσετε να συμμετέχετε στο μάθημα για ενήλικες την ίδια ώρα;
  3. Κάντε γυμναστική στο σαλόνι σας. Αντί να βλέπετε όλοι μαζί τηλεόραση, προμηθευτείτε στρώματα και βαράκια και κάντε γυμναστική στο σαλόνι σας μαζί με τα παιδιά.
  4. Μην υποτιμάτε καθόλου τις δουλειές του σπιτιού, μιας και αποτελούν μια αξιοπρεπή άσκηση!Μάλιστα μπορείτε να τις δοκιμάσετε οικογενειακώς.
  5. Φροντίστε τα γεύματα σας. Σύμφωνα με έρευνες οι οικογένειες που τρώνε υγιεινά, τείνουν να έχουν πιο υγιείς συνήθειες, όπως είναι και η άσκηση.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ