Οι διακοπές πιθανόν να αλλάξουν τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών ή να κάνουν πιο ελαστικό το καθημερινό πρόγραμμα διατροφής, ειδικά αν περάσουν το καλοκαίρι μαζί με τη γιαγιά και τον παππού. Ποιες συνήθειες, ωστόσο, είναι σημαντικό να διατηρήσετε κατά τη διάρκεια των διακοπών;

Μην παραλείπετε το πρωινό. Μπορεί να ξυπνάει πιο αργά από το συνηθισμένο αλλά αυτό δεν είναι λόγος για να παραλείπει το πρωινό γεύμα. Είναι σημαντικό να απολαμβάνει ένα ισορροπημένο πρωινό, για να του προσφέρει την ενέργεια που χρειάζεται.

Ελέγξτε τις λιχουδιές. Είναι λογικό τους καλοκαιρινούς μήνες να τρώει περισσότερες λιχουδιές από ό,τι συνήθως, ωστόσο προσπαθήστε να προσφέρετε και υγιεινά σνακς αλλά και να ελέγχετε όσο μπορείτε την κατανάλωση παγωτών και γλυκών.

Άφθονο νερό και υγιεινά ροφήματα. Λόγω ζέστης ή παιχνιδιού σε εξωτερικούς χώρους, χρειάζεται να καταναλώνει άφθονο νερό για να ενυδατώνεται, αλλά και υγιεινά ροφήματα, όπως φυσικούς σπιτικούς χυμούς. Αποφύγετε τους συσκευασμένους χυμούς ή τα φρουτοποτά γιατί έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Αφήστε το σχόλιό σας