Οι διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων συνδέονται με αύξηση της πρόσληψης τροφής από τα παιδιά σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο του Liverpool.

Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία από 22 μελέτες, οι οποίες είχαν εξετάσει το πόσο επιδρούν τα διαφημιστικά μηνύματα ανθυγιεινών τροφίμων στη διατροφή. Πιο συγκεκριμένα οι έρευνες είχαν συγκρίνει την πρόσληψη τροφής εθελοντών που είχαν μόλις παρακολουθήσει διαφημίσεις ανθυγιεινών τροφίμων στην τηλεόραση ή το διαδίκτυο, σε σύγκριση με άτομα που δεν είχαν παρακολουθήσει αντίστοιχες διαφημίσεις.

Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε πως η έκθεση σε τέτοιου είδους διαφημίσεις οδήγησε σε στατιστικά υψηλότερη πρόσληψη τροφής στα παιδιά, αλλά όχι στους ενήλικες. Επιπλέον, οι διαφημίσεις στο διαδίκτυο είχαν εξίσου σημαντική αντίδραση με αυτές της τηλεόρασης.

Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition.

SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ