Το μικρό σας έρχεται στο κρεβάτι σας το βράδυ για να κοιμηθεί μαζί σας; Πιθανόν να δυσκολεύεται να αποκοιμηθεί ξανά αν ξυπνήσει στη μέση της νύχτας, να φοβάται το σκοτάδι ή τα φαντάσματα. Πώς θα μειώσετε τις μεταμεσονύχτιες επισκέψεις για να βοηθήσετε το παιδί σας να κοιμάται ποιοτικά;

Καταργήστε σταδιακά τα βοηθήματα που χρησιμοποιεί για να αποκοιμηθεί, όπως την πιπίλα, μια κούκλα, ή την παρουσία σας αφού στόχος είναι να μπορεί να καθησυχάζει μόνο του τον εαυτό του. Για παράδειγμα αν σας χρειάζεται για να αποκοιμηθεί, σταδιακά εγκαταλείπετε το δωμάτιο πριν αποκοιμηθεί τελείως. Πρόκειται φυσικά για μια χρονοβόρα διαδικασία επομένως χρειάζεται υπομονή για να πετύχει.

Παραμείνετε συνεπείς. Οπλιστείτε με υπομονή, συνοδέψτε το στο δωμάτιό του, δώστε του ένα γρήγορο φιλί και φύγετε.

Βοηθήστε το να αντιμετωπίσει τον φόβο για το σκοτάδι ή τα φαντάσματα, αφήνοντας ένα φως ανοιχτό το βράδυ ή εφοδιάζοντάς το με ένα «μαγικό» σπρέι που θα το προστατεύσει.

Προσφέρετε κίνητρα για να παραμείνει στο κρεβάτι, όπως να του χαρίζετε ένα αυτοκόλλητο κάθε φορά που παραμένει στο κρεβάτι του ή να του διαβάζετε ακόμα ένα παραμύθι.

Ορίστε κάποια άλλη ώρα για χουζούρεμα και αγκαλιές αφού αυτός μπορεί να είναι ο βασικός λόγος που έρχεται στο κρεβάτι σας το βράδυ.

Αφήστε το παιδί σας να διαλέξει εκείνο το κρεβάτι του, τα σεντόνια που θέλει και το μαξιλάρι για να αισθάνεται μεγαλύτερη οικειότητα.

Προτείνετε να μοιραστείτε το δωμάτιό σας αλλά όχι το κρεβάτι σας, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα ένα στρώμα ή ένα sleeping bag. Μετά από κάποια βράδια στο πάτωμα, το μαλακό στρώμα του κρεβατιού του θα φαντάζει πιο δελεαστικό στο παιδί σας.



ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To altsantiri.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις εφόσον εντοπίζονται θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.