Μιας και διανύουμε την περίοδο που η γρίπη και άλλες λοιμώξεις βρίσκονται σε έξαρση, αυτό που μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε το παιδί μας – αφού δεν είναι ρεαλιστικό να το …κλειδώσουμε στο σπίτι – είναι να θωρακίσουμε το ανοσοποιητικό του σύστημα. Σε αυτή την περίπτωση, ακόμα και αν κολλήσει κάποιο ιό, θα του είναι πιο εύκολο να τον καταπολεμήσει. Οι τρόποι είναι απλοί, αλλά συχνά τους αμελούμε.

  1. Σωστή διατροφή. Φροντίστε στη διατροφή του να περιλαμβάνονται τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη C , όπως πορτοκάλι, ακτινίδιο, φράουλα, πιπεριά, μπρόκολο, λεμόνι, αφού η εν λόγω βιταμίνη έχει προστατευτική δράση απέναντι σε ιούς. Εκτός από τη βιταμίνη C, είναι σημαντικό να λαμβάνει βιταμίνη Α που υπάρχει στο αυγό, το γάλα και γενικά σε όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα, στο ψάρι, στο συκώτι και στη γλυκοπατάτα, αλλά και ω-3 λιπαρά, τα οποία περιέχονται στα λιπαρά ψάρια (σκουμπρί, σαρδέλες), τα σκούρα, πράσινα λαχανικά και στους ξηρούς καρπούς.
  2. Άσκηση. Η άσκηση θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό του και θα συμβάλλει στη σωστή ανάπτυξη του οργανισμού του. Τα παιδιά χρειάζονται 1 ώρα μέτριας ή έντονης άσκησης καθημερινά, όπως παιχνίδι, ομαδικές δραστηριότητες, ποδήλατο, περπάτημα.
  3. Αρκετός ύπνος. Δεν είναι μόνο η ποσότητα αλλά και η ποιότητα του ύπνου που επηρεάζουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Φροντίστε να κοιμάται τις ώρες που πρέπει ανάλογα με την ηλικία του (11-12 ώρες ύπνου για παιδιά 5-6 ετών και 10 ώρες για παιδιά 8 ετών), αλλά και να δημιουργήσετε ένα ιδανικό περιβάλλον για καλή ποιότητα ύπνου. Για παράδειγμα, συμφωνήστε να μην παίζει με το κινητό ή τον υπολογιστή πριν κοιμηθεί.
SHARE

loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ