Η ζάχαρη, όχι μόνο αυξάνει την πιθανότητα παχυσαρκίας και την εκδήλωση διαβήτη, αλλά έχει επιπτώσεις στη λειτουργία του εγκεφάλου, ενώ είναι πιθανό να προκαλέσει φλεγμονές στον οργανισμό. Ορισμένες τροφές που περιέχουν σάκχαρα δεν έχουν καμία απολύτως διατροφική αξία, επομένως είναι σημαντικό να ελέγχετε ποιες τροφές καταναλώνει το παιδί σας, ώστε να περιορίσετε την πρόσληψη ζάχαρης. Ας δούμε με ποιους τρόπους θα τρώει λιγότερη ζάχαρη.

Δώστε προσοχή στην ποσότητα των συσκευασμένων χυμών που καταναλώνει, καθώς ορισμένοι από αυτούς έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη.

Εξίσου προσεκτικά πρέπει να ελέγχετε και τα συστατικά στις συσκευασίες των δημητριακών πρωινού, καθώς τα περισσότερα από αυτά και ειδικά όσα απευθύνονται στα παιδιά, περιέχουν πολλή ζάχαρη.

Αποφύγετε τα συσκευασμένα γλυκίσματα αλλά και άλλα συσκευασμένα προϊόντα που ενδέχεται να περιέχουν κρυφή ζάχαρη, όπως ψωμάκια και σάλτσες.

Φροντίστε να μαγειρεύετε στο σπίτι και να φτιάχνετε σπιτικά γλυκά ώστε να ελέγχετε την ποσότητα ζάχαρης που βάζετε.

Ανακαλύψτε συνταγές γλυκών με φρούτα που είναι πιο υγιεινές.

Προγραμματίστε τα γεύματα και τα σνακ που θα φάει το παιδί μέσα στην ημέρα, ώστε να αποφύγετε την πιθανότητα να αγοράσει κάτι απ’ έξω, που θα είναι αμφιβόλου ποιότητας.


loading...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ